“Wet n wild h2o proof liquid eyeliner” için 29 yorum

  1. trendyolaff
  2. aşk-nefret ilişkisi yaşadığım eyeliner.aşk yaşıyoruz çünkü simsiyah. oldukça mat ve harika bir koyulukta.kalıcılığına ise hiç diyecek yok¸ nasıl sürdüysem öyle kalıyor.fırçası keçe yapıda¸ güzel ama ucuna fazla ürün geliyor ve işte tam da bu noktada nefrete dönüşüyor ilişkimiz.waterproof olduğu için yanlış bir harekette kontrol etmek çok zor oluyor elin titrememesi lazım yoksa dağılıyor ve de ince bir kuyruk yapmak oldukça zor.çıkarırken kesinlikle waterproof bir temizleyici şart¸ onunla bile kalıntı bırakabiliyor kirpik diplerinde¸ iyice temizlemek lazım.işte böyle karmaşık bir ilişkimiz var kendisiyle¸ hoşlanıyoruz birbirimizden ama anlaşamadığımız noktalar var bakalım.

  3. çok güzel siyah renk veren parlak bitişli¸ fakat bir türlü kurumak bilmeyen ve bu sebeple göz kapağımın kıvrılma noktasında iz bırakan bir eyeliner.

  4. Bu yaz aldım ben bu eyeliner’ı. Hani malum yaz aylarındayız bari waterproof alayım dedim ama yahu bu nedir? Bu eyeliner’ı tanımlayacak tek kelime: işkence. Sürerken ufak bir hata yaptığınız an iş bitiyor zaten saatlerce uğraşıyorsunuz çıkarmak için. Benim için kocaman bir hayal kırıklığı oldu. Olan parama oldu.

  5. Kalıcılığı mükemmel ama çıkarması müthiş zor olan eyeliner. Göz gibi hassas bir yer için neden bu kadar zorlayıcı bir şey yapmışlar anlayamadım.

  6. Bir gafletle almış bulunduğum ürün. Sen suyla çıkmaz demişsin ama bu hiçbişekilde çıkmıyor. Eğerki sabah kalktınız makyaj yapacaksınız¸ sürerken eliniz titredi vay halinize o gün gideceğiniz yere kesin geç kaldınız. Onu düzelteyim derken tüm makyajınızı çamur edersiniz amma onu kattiyen silemezsiniz. Birde zor kuruyor kuruyana kadar gözlerinizi kıpraştırmamanız lazım bozulmaması için. En iyi ihtimalle bile akşam eve gelince gözünüzü oymanız gerekecek çıkması için. Yani bir tür işkence gibi birşey. Ayrıca pek bir parlak sürdüğüm bir gün gri mi falan diye sormuşlardı sonra da gitmedi elim zaten.

  7. Gerçekten çıkarması çok zor ayrıca sürerken çok sıvı olduğundan dolayı aşırı dikkatli davranmak gerekiyor. bu yüzden sadece 2 kere falan kullandım sanırım

  8. Çıkmayan eyeliner.Ben bunu denemek için elime sürdüm hiç abartmıyorum kazımak zorunda kaldım su sabun falan cık. Gözde hayal dahi edemiyorum. Kirpiklerinizi gözünüzü seviyorsanız kaçın bence.

  9. Yağlı göz kapaklarıma (baz olsa dahi) akmayan¸ bozulmayan¸ mat¸ kahverengi eyeliner ararken denk geldim¸ hemen aldım ve uyguladım. uygularken hızlı olmam gerektiği fark ettim ama o an çok önemsemedim. Günün sonunda akmadı¸ dağılmadı. renk koyuluğu tam istediğim gibiydi. sıra makyajı silmeye geldiğinde bioderma sensibio h2o bile yetmedi¸ pamuğa badem yağı alarak temizlemeye çalıştım¸ bu arada gözüm kıpkırmızı oldu epey sert davranıyorsunuz çıksın diye ve çıkmıyor. Göz sağlığı sonuçta¸ önemli deyip ikinci kez kullanmadım ve vedalaştım bu ürünle.

  10. İndirim zamanı yorumlara bakmadan alıp beni pişman eden tek kozmetik ürünü olma başarısını göstermiştir kendisi. Sürüp işe gittiğim ilk gün göz kapaklarıma bulaşarak beni zor durumda bıraktığı için direkt çöp olmuştur. Denenmesini tavsiye etmem.

  11. bende koyu kahvesi vardı. gayet iyi rengini veren¸ sürdükten sonra asla bulaşmayan fakat çıkarması zor bir eyeliner¸ daha doğrusu dipliner. tek eksisi¸ sürerken kirpiklerime bulaşmasıydı. kirpiklerimden temizlemek çok zor oluyordu çünkü hemen kuruyup sabitleniyor. yeni aldığım eyeliner şablonunu denemek için bugün kullanayım dedim ama malesef kurumuştu. bu yüzden atmak durumunda kaldım. zaten 6 aydan fazladır duruyordu.kirpiklere bulaşma meselesi sebebiyle de anladım ki bu tarz likit ürünler bana göre değil¸ jel eyeliner veya far ile eyeliner uygulamak daha pratik geliyor bana. ama kalıcı bir dipliner arıyorsanız wet n wild’ın bu eyelinerını öneririm.

  12. Çok hızlı sürmeniz lazım¸ hemen kuruyor ve çıkarmak işkence. Ben hindistan cevizi yağına kulak çubuğu batırıp onunla çıkarıyorum. Yoksa makyaj temizleyicisiyle ovala dur.Kirpiğinize sürerseniz çok sıkıntı. Her ne kadar ucuz¸ kalıcı ve pigmentli olsa da ben çok sakar olduğum için pek elim gitmiyor kendisine

  13. hayatımda kullandıgım en kötü eyelinerdır. hata kabul etmiyor kesinlikle. bi hata yaptiginda hepsini silip bastan almak zorunda kaliyorsun ki bu insani sinir krizine sokan bi evre cunku cıkmıyor. gercekten cikmiyor. gozumu cikaricak gibi oluyorum ovalamaktan. keşke tek sorunu cikmamasi olsa diyorum. cunku gun icinde gozkapagima dagiliyor hep. sabah surup oglene dogru aynaya baktigimda dagilmis oluyor. hic memnun kalmadim hic kimseye de asla onermem. bitirmek icin cok ugrastim ama dayanamadim. gittim note likit eyeliner aldim mis gibi bulasma falan yapmadi cok da kolay cikiyor.

  14. Fiyat/performans bakımından iyi sayılabilecek bir ürün çünkü oldukça ucuz. Rahatlıkla kullanıyorum çabuk bitmiyor ve kurumuyor.

  15. kahverengi olanindan aldim. rengini veremiyor. boyle canli bir kahverengi durmuyor. soluk yani. makyaji ozensiz gosteriyor. kaliciligi fena degil ama ben koyu kahve gozlerimle uyumlu olsun diye almistim istedigim rengi vermedi. 2 kere kullandim sadece. elim gitmedi sonra hic. bu arada fircasi guzel surumu hosuma gitti benim.

  16. kendisi hakkında olumsuz olan girdimi silip¸bu girdi ile güncellediğim eyeliner. ilk aldığımda zamanlarda sulu¸opak olmayan¸ kazık gibi fırçasıyla sürerken can acıtan¸ kirpiklere topcuk olarak bulaşıp çıkmayan bir yapısı vardı ama kalıcı diye kullanmaya çalışıyordum. yaklaşık 6 aydır kullanıyorum. yapıcı biraz koyulaştı¸eskisi kadar cıvık değil. şu aralar bunu jel eyeliner gibi kullanıyorum. eyeliner fırçasıyla gövdesinden ürün alıp uyguluyorum ve sabah 7den akşam 10-12’ye kadar kalıcılık sağlayarak kalbimi kazandı.

  17. Kahverengi olanını kullanıyorum. Yapısı bence çok güzel. Benim beceriksiz elim bile çok rahat kullanıyor. Ama yanlışlıkla elinize vesaire bulaşırsa çıkarmak çok uğraştırıyor

  18. water proof değil¸ her şey proof ürün. testerı yoktu ve aldım¸ eve geldim elime bir çizik attım. loreal 3 etkili makyaj temizleme suyu ile çıkmadı. diadermine makyaj temizleyici ile denedim yine çıkmadı.kremledim çıkmadı.sabunladım çıkmadı.sonunda asetonla çıkardım. bu ürünü hangi makyaj temizleyicinin çıkardığını öğrenip beraber almalısınız.

  19. eyeliner olarak satılan fakat japon yapıştıcısı ile siyah farın karıştırılması ile oluşmuş bir üründür kendisi.tamam bulaşmasın¸silinmesin istiyoruz da bu kadar da olmaz ki :(bioderma ile denedim¸makyaj temizleyici mendillerle denedim¸her türlü mat ruju pıt diye çıkaran temizleyici jel ile denedim ve hala parça parça oradaydı ancak hindistan cevizi yağı ile çıkarabildim.Onun sonunda da tamamen çıkmadı gözümün etrafında siyah siyah kaldı.Sürerken kesinlikle hata yapamazsınız çünkü silme şansınız yok.Kirpiklerinize bulaştıysa geçmiş olsun yapısı koyu değil çünkü o kuruyana kadar her yere bulaşacak.keşke bu kadar zor çıkmasaydı ve daha kolay sürülseydi o zaman en sevdiğim olurdu ama alternatif bulunabilir diye düşünüyorum.

  20. ya çok iyi ya da çok kötü özellikleri olan eyeliner¸ yani aldığınızda ya çok bayılacaksınız ya da çok nefret edeceksiniz. rengi oldukça siyah fakat mat değil. fırçaya çok fazla ürün geliyor¸ fırçaya az ürün alıp uygularsanız daha rahat edersiniz. özellikle eyeliner çekerken yeterince pratik değilseniz öncelikle siyah bir göz kalemi ile hattı belirlemeniz sizin için iyi olacaktır. çünkü yapısı oldukça ıslak¸ bu yüzden oldukça uzun sürede kuruyor. bu sürede göz kapaklarınıza bulaşma problemi ile karşılaşacaksınız¸ bulaştığı zaman silmeye çalıştıkça göz kapaklarınızın tahriş olmasına sebep olacaksınız. anlayacağınız¸ kolay kurumuyor ama çok zor siliniyor.kalıcılığı 10 üzerinden 8 puanı alır. benim göz kapaklarım yağlı olmamasına rağmen çok sıcak havalarda terlemeyle birlikte gözümün altına hafifçe akmaya başladı¸ bu yüzden 2 puanı kırıyorum. 10-12 saate kadar beni iyi bir şekilde idare ettiğini biliyorum.birçok çift fazlı temizleme suları ile üst üste de silsem tamamen çıktığına hiçbir zaman şahit olmadım¸ küçük küçük parçalar kalıyor¸ tamamen temizlenmesi çok zor. gözlerinizi çitiliyorsunuz resmen¸ yazık günah.

  21. Olumlu özelliği: gerçekten kalıcılığı çok iyi. zaten suya dayanıklı bir ürün. Olumsuz özelliği: kurumuyor demeyelim ama bugüne kadar kullandığım eyeliner ve benzeri ürünler içinde en geç kuruyanı. Bu yüzden sürerken sağa sola bulaşması veya üst göz kapağınıza bulaşması çok normal. Bulaştığı yerden de yağ içerikli bir temizleme ürününüz yoksa çıkaramıyorsunuz. Kulak çöpüne yağ içerikli ürünü döküp¸ o şekilde çıkarabilirsin. Olumlu mu olumsuz mu bilmiyorum ama mat özellikli değil. Ayrıca kuruması geç¸ ama kuruyunca da tam kuruyor. makyajınızı çıkarırken gözünüzü çok hırpalamamanızda fayda var. 

  22. hayatımda kullandığım en kötü eyeliner demeyeceğim¸ hayatımda kullandığım en kötü makyaj malzemesi. üstad bu ne ya? yaptıktan sonra hiç mi kontrol etmediniz bunu¸ “biz bir şey yaptık ama dur bir sürelim nasıl oldu?” filan demediniz mi ey wet’n wild? sözde waterproof değil¸ ama gözü kazımadan çıkmıyor. fakat her ne hikmetse ilk sürüldüğünde de kurumak bilmiyor. on dakika bekleyin mesela gözünüzü kapatıp¸ sonra açın¸ hop tüm eyeliner göz kapağınızda. rezillik ya re-zil-lik. bir de sürerken kirpiklere bulaştığı an kaskatı olup maskara sürmeyi engelliyor. yazarken bile illallah geldi¸ kimse almasın bu eyelinerı bence.

  23. Dunyanin en sivi ama kuruduktan sonra da gun sonunda ancak zimparalayarak cikarilabilen -bu konuda abartmiyorum- ve hala da kalinti¸ kirpik diplerinde siyahlik birakan bir eyeliner. Evlerden irak

  24. dünyanın en iğrenç eyelinerı olabilir. kahverengi olanından almıştım kasa önünde ilgimi çekince¸ böyle kötü bi fırça¸ böyle kötü bi yapı o-la-maz. sürerken fırçası yüzünden silerken geçmiyor oluşu yüzünden gözlerim mahvoldu¸ olabildiğine uzak durun hatta kaçın şu şeyden¸ ay çok gerildim yine

  25. Yağlı bir temizleyici olmadan çıkarmak mümkün değil ama ne hikmetse gün içinde özellikle kuyruğu çok hızlı dağılıyor. Kuruması çok uzun sürüyor¸ gözlerimi kırpıştırdığım anda kaş altımda siyah bir çizgi beliriyor. Tek artısı simsiyah duran güzel rengi. Fiyatına göre facia bir ürün değil ama eyeliner konusunda profesyonel değilseniz işkenceye dönüşebilir.

  26. Eyeliner çekmeye başladığımda aldığım ve iki senedir aralıksız kullandığım pastel profashion liquid eyelinerı girdiğim hiçbir mağazada bulamadıktan sonra cicişde ki yorumları okumadan aceleyle aldığım makyaj malzemesi. Sürmeden önce burada yorumları okuyup korkup¸ baya pişman olmama rağmen kullanmaya başladığımdan beri aşırı derecede memnunum. Pastelin fırça uçlu aplikatöründen sonra başta zor gelse de elim şimdi dipliner fırçasına alıştı. Diğer cicişlerin aksine göz kapağına akma¸ bulaşma tarzı bi sorunla karşılaşmadım. Ayrıca temizlemesi yağlı bi kremle yavaşça ovduğum zaman iki dakikamı bile almıyor. Fiyat/performans açısından beklenenin kat kat üstünde performans sergiliyor.

  27. Kolay sürülüyor¸ fırçasını seviyorum ama göz pınarlarından çabuk çıkıyor¸ dağılıyor sanki. Bir de gerçekten zor çıkıyor. 

  28. Matlığı ve kalıcılığı harika olan bir ürün. Silmesi zaten zor bir ürün ben bir de yine wet n wildin far bazini kullandığım icin silmek iyice zorlasiyor. Ama gozumde makyajimin hic dağılmıyor olusu bu zorlugu cekmeme degdiriyor. Fiyat ve performans acisindan daha iyisini bulana kadar seninleyim wet n wild

Siz ne düşünüyorsunuz?