“New well” için 119 yorum

  1. trendyolaff
  2. Şu aralar gördüğüm ve the balm ambalajlarına benzer yeni ambalajlarla piyasaya çıkan makyaj markası.Ürünleri satış yaparsa heralde ambalajın ne denli güçlü olduğunun bir kanıtı olacak.

  3. Terracota allıklarına baktım eveshopta¸ renkleri falan hoştu ama genelde 1 milyoncularda gördüğüm bir marka olduğu için tereddütte kaldım. Ürünlerini ise satın alacağımı sanmam genel olarak¸ içerik bakımından da pek bilgim yok zaten.

  4. online marketing’e başlamış olması muhtemel firmadır. bu sabah  styleboom’un makyaj çantama yeni katılanlar storysinde ve birkaç saat sonra  zetfashion’un instagram paylaşımında new well markasının derma make-up cover ürünü yer aldı.

  5. Fondötenini heryerdr görebilirsiniz şuan sosyal medyada pr ı dönüyor. Dermacool mu ne o marka gibi geliyor bana. Ne olduğu belli değil sanki. Bilmiyorum. 

  6. Sana o kadar benefitlerden elca’lardan lorallerden sephoralardan ürünler gelsin¸ elinde binlerce fondotenin olsun¸ sonra gel bunun ürünlerini öv¸ oldu! Yemezler.Tanım: xp’den hallice olan pazar markası

  7. melis deniz’in reklamını yaptığını görünce şaşırdım. hatırladığım kadarıyla kendisi roaccutane tedavisi görmüştü. ne idiği belirsiz bir markayı nasıl bu kadar rahat yüzüne sürebiliyor valla oturduğum yerden ben gerildim.

  8. serenay aktaşlı reklam filmleri çok komik. Madem piyasaya tutunmaya çalışıyorsunuz¸ biraz paraya kıysaydınız da bu kadar dandik olmasaydı keşke 🙁

  9. Serenay aktaş kendisinin kullanmayacağı bir ürünün reklamında oynayıp nasıl ona referans oluyor anlamadım. Tanım¸ yüzüme asla sürmeyeceğim pazarda satılan makyaj malzemesi.

  10. merdiven altı bir marka gibi. bu markayı ilk eve’de görmüştüm. iki tane ruj almıştım. ama öyle uyduruklar ki anlatamam. dudaklarıma pastel boya sürsem daha iyi. parça parça oluyor. kokusu da “bir sürü zararlı kimyasal içeriyorum” diye bağırıyor. ruju bir kere sürdüm zaten¸ onda da dudaklarım alev alev yanmıştı. çok dandik ve sağlığa zararlı. asla almayın cicişler. canını seven uzak dursun bu markadan. insanı kanser eder. şaka değil¸ gerçek.

  11. gomlekterujizi isimli 1 yıldır instagramda takip ettiğim kızın suratına bunun ‘hiç ağırlık yapmıyo yaa’ dediği fondötenini sürdüğünü görünce altına yorum yazmıştım. ‘keşke merdiven altı ürünleri burda teşvik etmeseniz’ tarzı bişeydi. kendisi de bana ‘eczanelerde satılıyor zaten ne merdiven altı ürünü’ şeklinde yanıt vermişti. sonra new well markası bana dm atıp ‘ürünlerimizi kullanmadan bilemezsiniz bik bik’ demişti. yahu isminden¸ tipinden¸ sattığın ürünün kokusundan bile belli bariz merdiven altısın işte.en üzüldüğüm olay da melis deniz’e de kendilerini tanıtmış olmaları. videosunun altındaki yorumlar “biz bunu nerden alabilirizzz” tarzı hep. inşallah almazlar ne diyim.

  12. ilk makyaj yaptığım zamanlar -hangi marka nedir ne değildir bilmezdim- bu markanın stick şeklinde bir kapatıcısı hediye edilmişti. arada kullanıyordum ama ürün pembe alt tonlu olduğundan çevremdekilerden “gözlerinin altı mı kızardı ne oldu” gibi tepkiler almıştım. bu sebeple bir daha kullanmamıştım. ancak kullandığım süre zarfında cildim hassas olmasına rağmen herhangi bir sorunla karşılaşmadım.her ne kadar içeriğinin çok iyi olduğunu düşünmesem de merdiven altı gibi bir yakıştırmanın doğru olduğunu düşünmüyorum. iki yıl kadar önce beylikdüzü hadımköy dolaylarında binlerce metrekarelik bir fabrikası vardı bu markanın. bu şekilde giderse büyük ihtimalle golden rose gibi bir marka olacak. hatırlarsak golden rose da ilk önce bir milyoncu gibi yerlerde satılmaya başlamıştı.

  13. 2 yıl önce eve shoptan bunun diplinerını satıcıların yoğun ısrarlarına dayanamayarak almıştım. Satıcı kız isterseniz birden fazla alın çünkü çok memnun kalırsınız ve artık gelmeyecek demişti . Ben de sadece bir tane alıp çıkmıştım galiba fiyatı da 5 liraydı. Geleyim yorumlarıma. Pişman etti beni bu namussuz dipliner bir kaç tane alıp stok yapmadığıma . Allah ım o nasıl bir siyahlıktır o nasıl bir sürme kolaylığıdır. O nasıl bir sabitliktir. Asla ne bulaşma yapmıştı ne de grileşme. Ve hergün sürmeme rağmen 1 seneye yakın kullanmıştım. Sonra da hiçbir  yerde malesef ki bulamadım. Başka dipliner var bu markanın ama aynı ambalaja sahip olmadığından almadım. Bu markayla ilgili tek ve ilk izlenimim bu şekildeydi cicişler.

  14. gratiste çalışan kız çok övdü bu markanın kapatıcı fondotenini. en azından bir testerını deneyin¸ beğenip zaten gelip alacaksınız dedi. porcelain renginin testerını denedim ve insanlar nasıl öve öve bitiremiyor bu fondoteni anlayamadım. çamur gibi yapısı¸ hiçkimsenin sahip olamayacağı pembelikte bir alt tonu var ve elime denememe rağmen pütür pütür durdu¸ yüzümde ve gözeneklerimde nasıl durur kimbilir. ben hiç beğenmedim bu fondoteni beğendiğini söyleyen bloggerlar¸ vloggerlara da kesin reklam yapıyordur gözüyle bakıyorum.edit: aklım neredeyse fondoten yerine krem yazmışım¸ düzelttim.

  15. Bu kadar pazarlama yapip boyle kotu bir fondoten nasil cikarabildiler acaba? Bugun gratiste tester’ini aldim elimin uzerindeki bi yara kizarikligini kapatmaya calistim. Evet cok yogun bi fondoten oldugu icin guzel kapatti ama 1 saat sonra aldi beni bi kasinti. Elimi koparip aticaktim neredeyse. Uzun bi sure kasinti devam etti. Bir daha yanindan bile gecmem. Dusundukce bile kasinti sariyor valla 

  16. Geçen gratiste kasa önünde görüp elimde denedim. Bir insan yüzüne bunu sürerek kendine neden kötülük eder ya diye düşündüm. Evet çok kapatıcı bir fondöten. Ancak çıkarmak için çok çaba sarf ettim. Bu kadar mı gözenek tıkar bir fondöten bu kadar mı tüm tabakalara işler. Bu açıdan beğenmedim ayrıca ambalajını biraz dandik buldum o bile elime boyasını verdi :/

  17. dövme kapatır yazdığı ve çalışanların da böyle söylediği için kasadaki fondöten testerlarından¸  minicik dövmeme pıt pıt uyguladık fakat hic de vaat ettiği şeyi gerçekleştiremedi.tanım : dövme kapatamayan fakat kapattığı iddia edilen fondötene sahip marka. 

  18. seneler önce birkaç ojesini milyoncudan almıştım. hayatımda sürdüğüm en iğrenç üründü. fondöteni de aynı şekilde merdiven altı olduğu belli¸ buram buram kimyasal kokan bir ürün. ne kadar reklam yaptıklarına kanmayın. cilt sağlığınızı düşünüyorsanız kullanmayın bence.

  19. fazlasıyla dandik gözüken¸ günlük kullanıma asla uygun olmadığını düşündüğüm kapatıcılık ve yoğunlukta fondöteni olan merdiven altı ama bolca satılan marka. gördüğünüzde resmen ben duvar boyasının krem haliyim¸ istersen al diye bağırıyor.

  20. özellikle fondöteni için rıfat yüzüak’ın reklamına kadar ön yargılı olduğum fakat kendisini görünce ne kadar berbat olabilir ki diye beni düşüncelere boğan marka. renk skalası berbat ötesi olduğu gerçek tabi¸ fakat kapatıcılığını merak etmiyor değilim.ama ne olursa olsun yüzümün ne kadar problemli olduğu düşünülürse ben yüzümü sokakta bulmadım¸ reklamında rıfatcım da olsa marka algısı merdiven altı olduğu yönünde.

  21. bir milyoncu markası gibi görünmek istemiyorsa kalite kadar branding’ine de yatırım yapması gerekiyor. Fondöten isterse günahları örtsün¸ sen kendine özgü kaliteli bir ambalaj tasarımı¸ logo tasarımı¸ içeriklerinin güvenli olduğuna dair bir pr çalışması¸ reklam tasarımı vs yapmazsan insanları o markayı beğenmeye ikna e de mez sin. Hani imajlarının üzerindeki algıyı kırmak gibi bir çabaları yok desem¸ o zaman Rıfat yüzüak’a falan da para vermezlerdi hiç. Aslında önlerinde örnek alabilecekleri bir sürü marka da var. Ne çakma anastasia glow kit yapan¸ insanları güvenilirliği konusunda ikna edemeyen kalitesiz Xp tuttu¸ ne çakma Kylie ruj¸ morphe far paleti yapan the pink ellys¸ cocosh she’ye girmiyorum dahi¸ rezillik¸ yılların cecile’i bile kaliteli ürünleri olduğu halde imajını şöyle bir patlatamadığından alıp yürüyemedi.Hoş¸ hepsinden önce kaliteli olması gerekir ama sanırım en başta orada sıkıntı var. Valla Türk markası falan demeyeceğim yapan yapıyor new well başkan.

  22. Fondötenini bilemiyorum ama bir aydınlatıcısı var kızlar. Hayatımda gördüğüm en sedefli aydınlatıcı olabilir indirim zamanında ya onu ya da likit wet n wild ı alıcam 

  23. Kesinlikle iğrenç ötesi! Dün gratiste görüp denedim. Yüzümü bembeyaz yaptı ve kapatmadı. Pardon ama yüzümdeki küçük benleri kapatmayan fondöten nasıl dövme kapatsın? Külliyen yalan. Ayrıca sürer sürmez yüzümde kaşıntıyla birlikte iğrenç bir his yarattı. Sanki dünyanın en ağır ürününü kullanmışım gibiydi

  24. Cidden gidip bobbi brown¸ mac gibi markalardan başka fondöten kullanmayan blogger¸ YouTuber tayfa bunu kullanınca dehşete düşüyorum. Pr bu kadar tehlikeli boyutlara ulaşmamalıydı.

  25. Ankarada oturanlar belki bilir kizilayda karanfil metronun oralarda ve limonun oralarda cakma makyaj malzemesi satan yerler vardir. Ben arada yolumun ustunde olunca gidip bakiyorum “oha maybellinein bile cakmasini yapmislar eheheh“ falan diyip gulmek icin. O zamanlar gorurdum bu markayi tezgahlarda hatta bi gun arkadasimlayken tezgahtar beylerden biri bana inatla markanin bir seffaf yuz bazini 5 liraya satmaya calismisti sjsjsj sonra aradan bir sure gecti ve ben bu markayi danlanin sitesinde sattigini duydum yine ayni arkadasimdan. ilk basta “hadi be ordan” dedim ama sonra sitesine girince inanamadim. Baya o gun tezgahta 5 liraya duran urun olmus mu sana 50 lira… dehsete dustum susluler. Nolur almayin¸aldirmayin. Kendi gozlerimle gordum musteriye satis fiyati 5 liraydi 2 lira kar koysalar bu fondotenin maaliyeti cidden 3 lira gibi bir seye tekabul ediyor. Hayret edilesi. 

  26. sanırım biraz ağır konuşacağım ama bu markanın fondotenini sürmektense yüzüme kezzap dökmek daha sağlıklı geliyor.

  27. Kullanmadım ama testerinden denediğim kadarıyla hoşuma gitmedi. Çok kalın bi yapısı var ve yüzde maske gibi durur diye düşünüyorum. Ayrıca ağır bi fondöten olduğundan günlük kullanıma uygun değil¸günlük kullanılırsa cilde büyük zarar verir.

  28. Bilemiyorum. Güzel gibi de kaptıcılığı falan ama güven vermeyen tarafı yokmu ah ah. Danlanın sitesinde bile vardı ya. 

  29. xp¸ new well bunlar japon pazarı markası değil miydi yahu? Ne ara ulusal reklamlar¸büyük marketingler yapmaya başladılar. yapısı aşırı kalın¸renk skalası dar bir fondöten. far paleti vs uygun fiyatlı alıyoruz ama yüzünüzün tamamına böyle bir ürün sürmeyin süsülüler aman diyim. rıfatla çok uzun zamandır tanışıyoruz şaşırdım reklamlarda görünce. fashion week makyaj artistiydi en son iyi para dökmüşler belli :d

  30. pazar da kapalıçarsı da dandik tüplerde satılan marka paketlemeli ürün gördüğüm kadarıyla far paletlerini de the balm dan kopyalamış gibi. A dan z ye tüm Youtuber make up artist tayfanın favorisi fondoten!Rıfat yüzüak marka yüzü oldu sanırım onun üzerine sebile ölmez (izlerken iç sesim: sebile ölmez videosunu çektiyse bu fondotenden uzak durulmalı diyordu. : )) ardından danla bilic dün ezgi fındık videosu izledim new well sponsorluğunda yaptığı dubai tatilinin ardından (bakın ben asla beğenmediğim şeyi tavsiye etmem bilirsiniz diyerek) yüzünü new well e boğdu kamera kapandığı an silmiştir muhtemelen ama : ) Benim bu markayla ilgili ilgimi çeken konu gratış çalışanının bile sürekli en kapatıcı fondoten demesi ve bu markanın sürekli indirimde olması o kadar iyi olsa neden sürekli indirime girer ? New well övücü tayfayı kesinlikle izlememeye karar verdim. Para için insanları kandırmanın da belli bir ölçüsü olmalı bu kadar duzenbaz olmaya gerek yok biri de çıksın cildimi bozdu desin var mı cesur youtuber ? 

  31. geçenlerde merak edip testerını elime sıkayım dedim. Fondotenin beraberinde su yağ karışımı ayrışmış bir sıvı daha geldi :/ ömrümce fondoten kullanmam daha iyi öyk :/

  32. bide ilk çıktığı zamanlar 50 tl idi bu fondöten. böyle bir şey olamaz ya. tüm youtuberlar hepsi kullanmış resmen. geçen gün gratiste deneme şansım oldu. yüzümde de makyaj yoktu dedim bi süreyim 1 saat avmde gezeyim falan. Allahım nasıl akmak¸ nasıl gözenekleri belli etmek¸ burnumun üstünde ki siyah noktalar bağırdı resmen. sanki ağlamışım ve akmış gibi oldu kalıp kalıp. çok ağır yapılı bir fondöten birde hafif diyo sayın youtuberlarımız. basbaya ağır. kryolan bile daha hafif yapıda yemin ediyorum. özel gün fondöteni indirimde hazır iyi kapatıyormuş kullanırım diye almayın sakın cicişler. özel gününüz mahvolur benden söylemesi. hemen ıslak mendille yüzümü sildim zaten. hiç bir ürününü alıpta kullanmam

  33. Yav bu new well ne ayak ? Daha dün çıkmış Kıçı kırık badana boyasından hallice bir fondötenle nasıl oluyor da rıfat yüzüak’ı reklam yüzü yapıp önüne gelen tüm youtuber blogger tayfayı oralara buralara tatile götürüyor ? Nedir bu değirmenin suyu ? Ne ara bu kadar sattınız¸ bu ne para ? Bilinmeyen ve dandik bir marka olmasına rağmen nasıl gratislerde satılıyor ? Nasıl her önümüze gelen yerde reklamı olabiliyor ?Kimin torpillisi ulen bunlar ? Edit: işsiz bi şekilde araştırdım. Firma sahibi Muhammet Hacıabdullahoğlu diye bir adam. İso’dan gördüğüme göre üzerinde aktif iki şirket daha var. Diğer de aydinç kozmetik diye bir şirket. Adamın adını google’a yazınca işe yarar çok bir şey göremedim ama bu hacıabdullahoğlu soyadı bol bol saadet partisi ile anılıyor. Hatta aramada çıkan hemen hemen herkes saadet partisiyle bağlantılı çıktı. Edit2: bir kısmı 2014’te ak parti belediye meclisi üyesi¸ bir kısmı da tarikat falan çıktı bunların ya wowow

  34. Youtuberların beş para etmediğini bir kez daha gösteren marka. Özellikle fondöten¸ hepiniz mi çok beğendiniz. Şu sözlüğe bakın allaseniz¸ bir fondötende 5 yorum varsa 5’i de farklı olabiliyor¸ sonra millet birbirini eksiliyor.  Hepsi de birbirinden farklı cilde sahip youtuberlar kendinden geçti. Bir de kötü ürüne kötü derim diye iddialar. Sebile yanınızda masum kaldı yeminle. 

  35. bir krem peyniri ya da becel’i ten rengi bir pigmentle karıştırıp yüzünüze sürün heh işte o new well. maalesef kendisini denemek gibi bir gaflette bulundum¸ bakın gerçekten yüzüme bundan daha kötü bir şey sürmedim bu zamana kadar. renk skalası vs. konuşmuyorum bile çünkü oksitlenme şampiyonu bir ürün. bir şeyi kapattığı da yok daha çok asla oturmayan bir ürünle sıvıyormuşsunuz gibi hissettiriyor. çok ağır¸ gözenek¸ iz ne varsa belli ediyor ve akıyor. kimsenin para verip beğenmeyeceği bu ürünün övülmesi de tek kelimeyle pr yalanı.

  36. o da başlamış avuç avuç pr gönderisi saçmaya. markalara sesleniyorum¸ kusura bakmayın kankeytolar ama ben sırf o ürün bedavaya geldiği ya da para aldığı için öven insanların övdükleri ürünleri almıyorum. ayrıca yüzümde turuncuya dönüp beni a vitamini zehirlenmesi geçirmiş gibi gösterecek bir şey de almıyorum.

  37. Bu fondötenin adını uzun süredir youtuberlar¸bilboard afişler dahil her yerde görüyordum.gratise gidince bakarım deyip unutuyordum.indirim başlayınca kasanın orada beklerken denedim.gold rengiydi.hatta diğer renkler kurcalanmış bu renk hiç açılmamış gibiydi yada tester’ı yenilediler bilemiyorum.hayatımda gördüğüm açık ara en iğrenç fondöten.zamanında affinitone¸true match¸fit me gibi fondötenleri eğer eleştirmişsem özür diliyorum.sözlüğe yazacağım için bu new well fondöteni yüzümün yarısına sürdüm.birincisi en fazla iki saat içinde fondöten cildimde oksitlenme yaptı.çok yapay kapatıcılığı var ve ciltte kurumuyor. kokusu bir garip geldi ama benzetemiyorum cicişler.gelelim yarısını kobay olarak yüzümün durumuna: gözeneklerim daha belli oldu özellikle burun ve çevresi.ayrıca birkaç komedon çıktı.bu renkli kimyasal bulamacı lütfen almayın aldırmayın.youtuber övüyorsa kendi adına güven kaybediyor.en takıldığım kısım bu fondötenin afiş resminde rıfat yüzüak var.rıfatcım seni izlediğime göre sen az sürerek doğal güzellik anlayışını benimseyen birisin.bu fondötenle belirmen garip oldu.ilgili medyayı bu başlığa ekledim

  38. Bildiğin yağlı boya bu. Hakkında konuşulmaya bile değmez¸ o derece. Pr ekibi iyi çalışmış¸ iki tüp boyaya ve bir miktar paraya hakkında iyi yorum yaptıracak kişileri bulmuş. Fondöteni değil pr ekibi konuşulmalı.

  39. watsons da kasa yanında yanılıp edip yapısı nasılmış acebağ diyerek elime bi lokma sıktım. aman allahım sıkmaz olaydım. elimde bile dağılmadı iğrenç bir form aldı. yağlı boya sürsem daha çabuk kururdu herhalde. elimde tiksindiğim bir ürünü yüzüme sürmem zaten olanaksız.-youtuber yağmur vardar son videosunda incelemiş. pr çalışmaları iyi ürünlerde sonuç verir. ürün kötüyse kötüdür ve hiçbirimiz koyun değiliz. inceleme videoarını koşa koşa gidip satın almak için değil bi fikrimiz oluşsun diye izliyoruz. tüm olumsuzluklarını verdiği paraya acıyışını dillendirdiği videoyu izlemelisiniz.  new well fondoten rezaleti-Edit: bu fondöten hakkında sebile ölmez nasıl güzel yorumda bulunda hala aklım almıyor. mac ler ysl marka ürünler kullanan insanlarsınız… pr ın gözü kör olsun

  40. Testerını biraz sıkıp dövme üzerinde denedik %100 kapatmıyor o vaatler yalan yani.Yapısı yağlı boya gibi yüzüme denemeye korktum alıp kullanacağım bi ürün değil kesinlikle

  41. yok arkadaş bizim türk firmalarından bir halt olmaz. sen o kadar reklam yap¸ önüne gelenle iş birliğine giriş¸ sonra biri ürününü beğenmediğinde ve bunu dile getirdiğinde kişiyi hedef gösterip linç ettirmeye çalış.  new well’e nötrdüm¸  yağmur vardar’a da sempati beslediğim söylenemezdi. senin abuk subuk¸ ne mal olduğu belli olmayan¸ dermacol çakması fondötenini beğenmedi diye ne hakla kadını hedef gösteriyorsun yahu?! yok daha ürünün fiyatını bilmiyormuş da neymiş. fiyatını biliyor ya da bilmiyor. kadın denemiş ve beğenmemiş. bu kadar. herkes tarafından beğenilen tek bir ürün var mı ki piyasada zaten?azıcık profesyonel olun allah aşkına ya. normalde izlemezdim ama yağmur’u bu sırf bu sebepten takibe aldım. tanım: ikinci procsin vakıası olarak boykot listeme yeni bir markayı eklememe sebep olmuş firma.

  42. en çok da zamanında Giorgio Armani’nin Türkiye Makyaj artisti olmuş rıfat yüzüak’ın reklamını yapmasına şaşırdım. doğrusu melis denizden de beklemezdim.gerçekten iyi olabilir mi sorusunu aklımın ucundan bile geçirmiyorum.tanım: türkiye’nin en iyi kapatıcı fondöteni olduğu iddiasıyla piyasaya çıkan ten ürünü

  43. Rezillik.O ambalaja sahip¸ İçinde alüminyum ve kil aynen bildiğiniz kil bulunan fondötenlerini kim nasıl savunabiliyor nasıl beğeniyor anlamlandıramıyorum. Para için isminizin değerinizi neden düşürdünüz?Bir de kızı bot hesaplarla seri eksiledikleri¸ arkasından saçma sapan konuştukları yetmedi hesabını hacklemeye çalışıyorlarmış. Ya gerçekten bu nasıl rezillik ya. Ben bu insanların nasıl bir markanın başına geçebildiklerini anlayamıyorum arkadaş. Başındakileri geçiyorum hatta¸ sosyal medya sorumlusundan en alt seviyesindeki elemanına markayla ilişiği olan herkes için büyük utanç. İşten ayrılsan cv’ne yazamazsın o derece.

  44. Bir marka en fazla bu kadar rezil olabilirdi… tebrik mi edeyim¸ üzüleyim mi bilemedim vallahi. Hiç bir yoruma açık olmayan¸ sürekli parayı basıp reklam yapan ve bir yere varamayacak malum marka. 

  45. birisi sevabına laboratuvarda çalışan cicişmüz veya yakını çok rica etsem test etse de içeriğinin gerçeğini görsek. geçen hafta rafta inceledim¸ arka kısmında yazılanların olduğuna ben inanmıyorum kesinlikle. bunu loreal de yapmıştı hatırlarsanız eğer¸ bakım yağı bir kişiye alerji yaptı ve sonrasında kişi bunu kendi çalıştığı laboratuvarında içeriğini araştırdı. yazılmayan bir sürü ciltte çok ciddi reaksiyona sokabilecek madde çıktı içerisinden. lorealin açıklaması da minimum miktarlarda kullanılanlar yazılmıyor. hatta paylaşan kişi bir blogda yazmıştı içeriğinde neler var aslında diye.üzüldüğüm nokta rıfat yüzüak gibi bir kişi para için kendi ismine öyle büyük bir leke getirdi ki¸ artık kimse o isme güvenmez bu saatten sonra.

  46. Bu nasıl zorbalıktır¸ ne biçim marka bu ? gözümde xp 10 kat daha kurumsal şu an. Yanlışa yanlış dedi diye bir youtubera tehdit etmek¸ sırf izlenmesin diye hile hurda ile videosunu eksi yağmuruna tutmak falan fazla çocukça. Tanım: Acilen reklamı bırakması gereken firma.

  47. görünen o ki procsin’den bayrağı devralmış. sen onca firma içinde git procsin’i örnek al. on numara vizyonsuzluk.çoğunluk açısından çok da kaybettikleri bir şey yok aslında çünkü kim ister ki zaten suratına kireç sürmek?

  48. golden rose¸ flormar falan çok çok çok daha iyi bu markadan. arkadaşımdan görüp denemiştim. yüzde inanılmaz ağırlık yapan bir fondöten. kanser olmak falan istiyorsanız alın kullanın derim. yağmur da bir tüketici olarak fikrini belirtmiş yapılan bu tavır çok çirkindi gerçekten. markadan da aşırı irrite oldum. zaten ne zaman böyle aşırı pr’lı ürünler görsem 3-5 adım geri durmaya özen gösteririm. umarım batarsınız çünkü haketmiyorsunuz.

  49. Şeytan diyor al fondötenden renk renk tati’ ye yolla. Fondöten nasıl gömülürmüş görsünler¸ ama tati’ ye bu kötülüğü yapamam. Tanım: Bana söz konusu youtuber’ ı tanıtıp bütün videolarını beğenmeme sebep olan marka.

  50. Procsin’den daha kötü müşteri ilişkisi olur mu demiştim¸ büyük konuşmuşum. Mahalle kavgasına döndürmüş. yılmaz’ı mesene’den silecesin tadında kıza baskı uyguluyorlar resmen. zaten markanın bir şey olmadığı belliydi de en azından yükselmeye çalışırdı¸ insanlara çemkirip üste çıkarak iyi olduğunu kabul ettirmeye çalışıyor¸ wow mükemmel yöntem  Bu arada ilgili youtuberı hiç izlememiştim kendisiyle ilgili bir fikrim yoktu¸ tavrı hoşuma gittiğinden dolayı takibe aldım. Bence olan youtubera değil markaya oldu  Ayrıca yoğurdu niye küçümsüyorlar mis gibi şey¸ yüzümüze sürsek de gayet yararlı¸ parlaklık canlılık verir. O fondöten dedikleri kimyasal atıktan bin kat daha iyidir¸ kendilerine tavsiyem asıl yoğurt kullansınlar. 

  51. ‘hiçbir fondoten çirkefliğinizi gizleyemez’  mottosunu benimsemiş kalitesiz kozmetik markası. söyleceklerim bu kadar. 

  52. Benim için yoluma devam edeceğim youtuberları belirleyen fondöten markası olmuştur. Bu fondöteni pervasızca öven Melis Deniz¸ Ezgi Fındık’ı takipten çıktım. Daha kim överse onları da takipten çıkacağım. Çünkü gözümde samimiyetlerini yitiriyorlar. Hadi Ezgi New well sponsorluğunda Dubai’ye gitti¸ Rıfat Yüzüak arkadaşı ki bu onu haklı çıkarmaz ama elinden pahalı markaları düşürmeyen Melis¸ düğününde suratına bu fondöteni sürdüğünü görürüz umarım. Bir de instagramda bu ürünü deli gibi öven bloggerlar var. Kötü yorum yapınca engelliyorlar. İnsan sağlığını tehlikeye atan hepiniz tükenip gidersiniz umarım. İyi ki ciciş sözlük var. Ürün alırken en gerçekçi yorumlar burada. Çünkü bizlere hiçbir markadan hediye gelmiyor. Kendimiz çalışıp alıyoruz veya harçlıklarımızı biriktiriyoruz. Seviyorum sizi cicişler…

  53. Bugün elimde guaj boyayı denedim.yüzüm şu sıcakta zaten kezzap dökmüş gibi yanıyor bir de yüzüme deneyemezdim iyi ki denememişim en fazla 15 dakika elimde kalmıştır turuncu oldu hadi bunu geçtim yıkadıktan sonra baktım çatlak çatlak olmuş kurumuş elimin üzeri.Şu anda o böyle kıpkırmızı.Acaba sıcaktan mı oldu diye düşündüm diğer elimde bir sorun yok.Aman dikkatli olun fazla merak kediyi öldürürmüş.

  54. Bana zerre güven vermeyen marka¸ asla almam da kullanmam da. Rıfat yüzüak gibi bir make-up artistin de bu markanın reklamlarında bulunmasını aklım almıyor

  55. Hiçbir zaman tek bir ürününü bile kullanmayacağım kozmetik(?) markası.Öncelikle her yerde ve tanınmış kişilerce reklamının yapılması hiç güven vermiyor. Ambalajı gerçekten baştan sona merdiven altı ve kalitesiz. Bu konuda yağmur vardar ne dese doğru demiş. İnstagramda bunu övüp duran kişiler yani herkes biliyor o ürünü kullanmadığınızı. Makyajdan anlamayan biri olsam bu kadar mua tavsiye ediyorsa vardır bir bildikleri diyerek satın alabilirdim. Son olarak bu firma bu kadar tanıtıma¸ reklama iyi para yatırmştır diye düşünüyorum yoksa her yerde çıkmazdı karşıma. Bu kadar parayı keşke ambalajı daha kaliteli yapmaya harcasalardı.

  56. Sayesinde YouTuberları kafamda güvenilir¸ güvenilmez-reklam odaklı- diye gruplayabildiğim firma. Adeta bir YouTuber süzgeci oldu benim için. Bu anlamda Kendilerine teşekkürü borç bilirim.

  57. hangi youtuberlar reklamını yaptı ve övdü acaba hepsini bilen var mıdır acaba bilmek istiyorum ona göre bundan sonra asla hiçbir tavsiyelerini dikkate almayacağım

  58. Hiçbir ürününü kullanmadığım¸ bana güven vermeyen kozmetik markası. Bugün şans eseri bir eczanede satışını gördüm. Kocaman bir pano gibi asmışlardı reklamını. İçerik bakımından hiçbir güven vermeyen¸ merdiven altı üretim yapıyormuş izlenimi veren bir markanın eczanelerde satılmaya başlamasına oldukça şaşırdım. 

  59. ya benim gerçekten aklım almıyor. ne bu saçma sapan “pazarlama politikası” asla denemeyecek zorba tavırlar? ayrıca bu firmanın başında aklı selim bir tane mi adam yok? biri de çıkıp diyememiş mi abi biz mal mıyız? dünya kadar parayı rıfat yüzüakından danla bilicine¸ sebile ölmezinden ezgi fındıkına zibilyon tane insana o kadar para yedirip fondöten olduğu bile meçhul çakma ve guaj boya bozması bir ürünü¸ gerçeklikten son derece uzak bir şekilde övdüreceğimize o paranın birazını da gerçek bir “fondöten” yapmaya çalışmıyoruz diyecek bir tane bile mi adam yoktu? istediğiniz kadar reklamını yapın¸ o ürünü değiştiremeyeceksiniz. burdaki cicişler ve daha birçok bilinçli tüketici o ürünü zaten almayacak. hele ki yağmur vardar olayından sonra isterseniz gerçekten dünyanın en iyi ürününü çıkarın¸ hiçsiniz. ha bu pr çalışmalarının sonunda bir gaflete düşüp alacak ya da almış olan insanlar elbette ki var fakat hiçbirinin markadan tekrar ürünü satın alacağını sanmıyorum zira bir ürünün normalde seveni de olur sevmeyeni de çünkü herkesin beklentisi¸ cildi farklıdır ama ilk defa bir ürünü hiç kimsenin beğenmediğini görüyorum tabii para alanlar hariç…

  60. Fondöteni hiçbir zaman ilgimi çekmemiş¸ güven vermemiş bir firma. Ben almayacağım için araştırma gereği duymamıştım ancak Yağmur vardar videosunda içeriğinde alüminyum olduğunu¸ bu paketlemenin de tehlikeli olduğunu söylemiş. Yediğimizde¸ sürdüğümüzde alüminyum olmasın diye o kadar uğraşırken bu fondöteni mi alacağız? ReklAmlar da¸ çirkinlikler de boşuna. Ters etki yapıyor. Youtube’da şimdiye kadar ancak on video beğenmişim¸ eksilemelerden sonra yağmur vardar’ınki de aralarına katıldı.

  61. aaa valla artık gına geldi türk halkının pazarlama özürlülüğünden ya. yağmur vardar’dan az önce akışta görünce haberim oldu¸ varlığından haberdar olduğum bir youtuber değildi kendisi.  bu girdimde anlattığım neredeyse herşeyi¸ yemin ederim eksiği var fazlası yok¸ kadın birebir anlatmış. bu meret surattan çıkmıyor. yüzümde mosmor sivilceler çıktı. bakın kırmızı değil¸ mor. öyle bir oksitleniyor ki götübik ürününüz¸ mezuniyet fotoğraflarımda donald trump gibi tupturuncu çıktım. keşke yağmur vardar videoyu geçen hafta yayınlamış olsaydı da¸ bu allahın belası japon yapıştırıcı mıdır yağlı boya mıdır ne boksa almasaydım. hadi ona rakip firmalar para verip tuttu¸ beni de mi rakip firma tuttu kaz kafalılar? kişi kendinden bilir işi derler¸ kaç kişiyi tuttunuz bu ürünü övmesi için? rıfat yüzüak da dahil heeepsini takipten çıkarıp engelledim keşfet’te karşıma çıkmasınlar diye¸ 3 kuruş için takipçilerinin sağlığını hiçe sayan influencer’lara tahammülüm yok. beyin bedava. aptal ürününüz yüzünden pazartesi günü için cildiyeye randevu aldım¸ yanıma dönerek uyuyamıyorum çünkü yana yatınca yağlı boyanızın yaptığı çıbanlarım acıyor ve patlar diye korkuyorum.çinlilere gülüyorduk herşeyin çakmasını yapıyorlar diye¸ naked çakması¸ dermacol çakması¸ paketleme anlamında the balm çakması. çakmalara doyamamışsınız¸ çakılırsınız inş. <3

  62. Hiçbir zaman ilgimi çekmemişti bu marka. Fondoten zaten kullandığım bir makyaj ürünü de değil ama alırsam da vegan ya da cruelty free olanını alırım zaten. Bu fondoteni en çok öven bir makyaj artisti ve doğallığı ön planda tutan biri. O sebeple zaten ne denli yapmacık ve sallamasyon bir övme olduğunu anlayabiliriz. Yalnız bu olaylardan sonra nasıl varoş bir marka olduğunu da görmüş olduk. Almayın aldırmayın!

  63. Kasa kenarlarında görüp paketinden bile merdiven altı olduğu buram buram bağıran fondöten markası. Tanıtımdaki makyaj artisti rifat yüzüak’ın çıkardığı kitabında ise şöyle bir cümle geçmektedir “fondöten cilt rengi eşitlemek içindir kapatmak için corrector kullanılır neden tüm yüzü bir leke için fondötenle kaplayalım” ironik. Zehir dolu bulamaçtan hallice fondöteni millete full kapatıcı¸porselen makyaj diye kakalamaya gelince vovovovov süper ama 🙂 birşey aşırı övülüyorsa şöyle bi geri durmak gerektiğini bir kez daha gördüm bu sayede . And twelve points goes to Yağmur Vardar 

  64. Ucuz etin yahnisi yenmez derler. tam da bu ürüne yakışan bir söz. Ne idüğü belirsiz bir marka. Bir milyoncularda satılan ürünlerden hiçbir farkı Yok. Hatta oralarda satılıyordur bile ben bilmiyorumdur. Bir de utanmadan ‘’asla beğenmediğim ürünlerin reklamını yapmam.’’ Diyen sahtekarlar sırf para uğruna reklamını yapmışlar. Yazık ya her şey para mı? İnsan sağlığı bu biraz etik davranışlar sergileyin. 

  65. İğrenç bir fondötene efsane bir pr yapan marka. New well cim aşağıda söyledim highlighter ın çok güzel gerçekten ama bundan sonra sana tek kuruş atmayacağım.Yağmur Vardar’a yaptığınız linç girişiminden sonra asla.

  66. Dün otobüs durağındaki küçük büfede ürünlerinin satıldığını gördüğüm marka. Drug store mağazalar¸ eczane¸ bakkal¸ büfe piyasaya nerden gireceklerini şaşırmışlar. Ayrıca Yağmur Vardar videoyu çekme sebeplerinden birini küçük yaştaki takipçilerinin bu zehiri almaya başlaması olarak açıkladı. Bu da taktir edilesi.

  67. bunu övdüğünü gördüğüm tüm youtuber(ımsı) şahışları takipten çıkardım. en pahalı fondötenleri kullan sırf para aldın diye dışına bile eldivenle dokunacağın fondöteni öv. hiç mi vicdanları yok bir insan nasıl böyle kolay yalan söyleyebilir merak içindeyim.

  68. bir bu fondotenden aşırı tiksiniyorum (evet cildime yapabilecekleri beni korkutuyor) bir de danla bilicin sitesinde sattığı make up killer yazan fondotenden…

  69. bu fondöten danla bilic’in sitesinde satılıyordu ilk başlarda. ardından yanlış hatırlamıyorsam şu an make up killer şişesiyle satılan fondöten de new well fondöten. şaşırtıcı değil.

  70. kıbrıs’a gittiğimde girdiğim üç eczanede standı bulunan marka. şaşkınlık içerisinde baktım¸ bir de fiyatına baktım. far paletleri 40-60 tl arasındaydı. bir de eczacı çok güvenilir bir marka olduğunu¸ doğal olduğunu falan söyledi. bende istanbulda bir milyoncu da satılıyor bu marka dedim¸ o da sahtesidir o dedi. bende yav hee hee dedim ve çıktım. zaten aradığım ilacı bile bulmaktan aciz olan eczacı¸ bana new well satmaya çalışmıştı.

  71. e madem vloggerlara bedava ürün saçacak paran var¸ sahte hesaplar tutup dislikelar atacak kadar paran ve de boş zamanın?! var¸ bizim senden bir şey almamıza gerek yok ki new wellciğim¸ sen yolunu bulmuşsun.tanım: fondöten sever bir markamız.

  72. Ben burada sıradan bir sözlük yazarı olarak belli bir süre kullanmadığım ürün hakkında girdi yazmaktan çekinirken ve yorum yapmazken¸ 1-2 kere kullanıp hakkında çok bilgi sahibi olmadan sadece banka hesabındaki paraya bakıp insanları kimyasal madde saçan fondotenimsi seye yönlendiren makyaj “sanatçıları”yla çalışan markamsi. 

  73. aklı olanın almayacağı üründü kendisi zaten. ambalajından tutun¸ pr çalışmalarına kadar her şeyi çok ucuz görünüyor. bir ürün kendini belli eder. ve bir ürünün bu kadar çok reklamı yapılıyorsa bir anda¸ onda ben bir şey ararım. söylemeden geçemeyeceğim¸ televizyon reklamları da inanılmaz kalitesizdi.ama en üzüldüğüm nokta da¸ sırf para için fenomen youtuberların insanların sağlığı ile -ki daha çok genç kızlar kanıp aldı bu ürünleri- oynamaları oldu. keşke bir duruşları olsaydı. böyle bir ürünün de bile bile tanıtımı yapılmaz. sadece new well için de geçerli değil¸ youtuberlar kendi kullanmadıkları ürünü başkalarına tanıttıklarında¸ reklamını yaptıklarında o kadar sinirime dokunuyor ki. sorsan yanından geçmez¸ adını dahi bilmez ama reklam için¸ “ben severek kullanıyorum.” der. dijital reklamcılık bunları da aşacak umarım. insanlar neyin samimi neyin samimi olmadığını anlamaya başladı zaten. ve biz tüketicilere de büyük bir görev düşüyor burada¸ sırf bir youtuber ya da internet “ünlüsü” bir ürünü övdü diye ona balıklama atlamayalım. araştıralım¸ deneyelim ve öyle alalım. bu yüzden sözlüğü seviyorum. en azından bir çıkar beklemiyoruz ve samimi yorumlar okuyup¸ aktarabiliyoruz.

  74. Aklı olan kişinin el sürmeyeceği makyaj markası. Bir zamanlar pazarlarda çok ucuz bir fiyata satılan ürünler şimdi YouTube mecralarında pohpohlanarak fiyatı şişirildi de şişirildi. Zaten ürünü beğenenlerin çoğu YouTube’da makyaj yapan cepçilerden. Yoksa sevilecek bir yanı yok. Yazık cildinize. almayın.

  75. Öneren herkesten buz gibi soğuduğum marka. Rıfat Yüzüak ve tüm yutubır tayfa dahil. Bu fondöteni internetten falan sipariş etme olayına da asla girmeyin. Yazık günah yani paranızı çöpe basket yapın daha iyi. Testerı olan bir yerde girin ve elinize sürün. Söyleyeceklerim bu kadar

  76. Hatalıysam arayın ama her üç lafından biri bana güvenin ben beğenmesem kullanmasam önermem diyen ezgi fındığın aksine¸ markaların köpeği olmuş denen duygu özaslanın dönüp bakmadığı markadır. En azından chanelin bi klası var kız da haklı. Seviyorum seni kız duygu 

  77. testerı bile hayattan soğutuyor. çamur gibi yapısı olsun klasik katı sabun gibi yoğun kokusu olsun… elimde deneyince bile sağlığımı riske attığımı düşündüm. youtuberlara ne veriyorlar ne ödüyorlar da bu kadar yere göğe sığdıramıyorlar anlamıyorum. bana kalırsa tek özelliği ben kanserojenim diye bağırması :dha bide iyi bir özelliği de var aslında. sayesinde youtuberların gerçek yüzlerini görüp bunu övmeyenlere yönelmiş olduk :d

  78. Tanıdığım biri var. Kız ve ailesi inanılmaz zengin. Oteller¸ evler¸ arabalar sürüyle. Kızın en aşağı giydiği şey gucci. Yani istese sephora’yı toplayıp çıkabilecek imkanlara sahip. üstüne kız baya da güzel. gel gelelim bu kızcağız¸ “kapatıcı” olduğu gerekçesiyle bu markanın fondöteni kullanıp bir de sağındaki solundaki insanlara gönül rahatlığı ile öneriyor. Bayılıyormuş. Zaten reklamında da rıfat yüzüak varmış :dAçıkçası ben hayatımda daha büyük vizyonsuzluk görmedim.Tanım: likit kanser üreten marka.

  79. Eski girdimi sildim şimdi düşüncelerimi toparlamış haldeyken bu kozmetik markası hakkında biraz yorum yapmak istiyorum. Öncelikle popüler olmadan önce 1tl ci dükkanlar¸ sahte kozmetik ürünleri satan dükkanlarda görüyorduk ve bundan dolayı kimseye güven vermiyordunuz sonra ne olduysa birden patladı bu marka onlarca youtuber¸ makyaj artistleri dillerinden düşürmedi bu markanın fondötenini. Bazı insanların yüzünde fondöten sivilce yaptı belki hâla ciltlerini düzeltmeye çalışıyorlar. Bu insanlar fondötenden doğal olarak şikayet oldular ve seslerini duyurmaya çalıştılar peki New Well ne yaptı ? Susturmaya çalıştı¸ iftira attı¸hakaret etti¸ eleştiri içerikli videoları dislike yağmuruna tuttu vs açıkçası çok üzücü bir durum. Bu saçma davranışlarınız yerine müşerilerinize değer verip¸ onları dinleseydiniz ve deseydiniz ki “tamam haklısınız. Bu durumu düzeltmek için önerilerinizi açığız lütfen …. adrese e mail atın” gibisinden açıklama yapsalardı en azından insanlar biraz daha güvenirdi. Bunu yapmak yerine saldırdılar. Neyse gerçekten çok üzücü bir durum umarım yazdıklarımı görürler de belki biraz da olsa kendilerine çeki düzen verirler. 

  80. ya o kadar uygun fiyatlı güzel ürün varken buna mı kaldınız cidden cicişler? hayır kalmadınız. lütfen kalmayın ve kanmayın.kıbrıslı rum bir arkadaşım vardı makyaj malzemelerini hep macten alıyordu¸ kendi markalarımız pek yok olanlar da aynı parada mac ile kıyaslayınca demişti. o da haliyle mac alıyordu. hani bizde böyle bir durum olsa anlayacağım new well aşkını.ama bizde drugstoreda 25-40 lira civarı hatta bazen çok daha az fiyata bb krem fondoten bulunuyor. gerçekten mantıklı değil yani bilmediğiniz ve sadece pr ile patlamış bir tüpteki sıvıyı alıp yüzünüze sürmek.bir de mesela serenay’ın head and shoulders reklamları bana hiç batmıyor. evinde ultra lüks marka şampuanlar kullandığına adım gibi eminim. head and shoulders kullanmıyordur ama o reklamda insanı kandırıyor gibi gelmiyor. işi oyunculuk çünkü. kuaför¸ saç bakım uzmanı olup önermiyor yani bu şampuanı. sadece reklam yüzü olduğu belli yani.ama rıfat yüzüak bir ‘makyaj sanatçısı’ işi direkt bu yani.o gelip bu markayı önerince¸ o zaman bunun reklam dışında bir de ‘gerçek’ olmasını bekliyor insan. gerçekten bu fondoteni kullandığını¸ önerdiğini. aksi takdirde işiyle ilgili yalan söylemiş olmuyor musun? bence etik değil. bir blogger çıkıp avon’un rujunu tanıtabilir. ama böyle ünlü bir makyaj artisti böyle bir markaya kefil olunca.. bilemiyorum gerisini siz tamamlayın. 

  81. bu marka ile çok ilginç bir anım var. 3 sene önce izmirde semtimizdeki bir pazarı gezerken çok ilgili bir pazarcı ile denk gelmiştim. bir 15 dk kadar muhabbet ettik. naked¸ mac vb markaların çakma ambalajlanmış ürünleri ile doluydu tezgah. bilmeyen için acayip göz dolduruyordu. makyaj malzemesi almam ama 1-2 fırça bakmak için durmuştum. bana bu markayı gösterdi ve bu markayı piyasada yaygınlaştırmak istediklerini söyledi. baya büyük otellerde toplantılar yapıldığını¸ ürünlerine avrupayı örnek alarak çalıştıklarını¸ yurtdışı piyasası düşündüklerini söyledi. sürekli olarak yakında büyük kozmetik dükkanlarında görürsünüz bunları dedi. hatta adam markanın izmirdeki temsilciliğini alacağını¸ pazarcılığı geçici yaptığından bahsetti. o dönem ne kadar da abarttı diye düşünmüştüm. öyle ya da böyle marka piyasaya girdi ve yer edindi.şuan gerçekten o adamı merak ediyorum.

  82. dünyaca popüler olacağız¸tüm tanınmış isimler bizim ürünlerimizi kullanıyor diye reklam yapan markanın tedarik yerinin istoçta olması beni aşırı güldürdü babamın bir işi vardı ve tam da istoçun ortasında yerlerini gördüm.orda xp gabrini gibi markaların da dükkanları var çakma ürünler yapan markaların da.ne derece güveneceksiniz ? kesinlikle almayın bu gibi 1 milyoncuda satılan kozmetik markalarını.guaj boya gibi ambalajı ve yapısı var fondötenlerinin.berbat.testerını bile denemedim denemem de. ilgili medya: 1

  83. rıfat yüzüak’ın kitabındaki özellikle bazı bilgileri okuyunca çok iyi bir make-up artist olduğunu düşünmüştüm ancak new welll gibi kanserojen olduğunu avaz avaz bağıran bir markanın reklam yüzü olması beni aşırı şaşırttı. para için bu kadar düşülmemeli. geçenlerde maddi durumu yerinde olan ve daha önce mac kullanmış bir arkadaşım new well fondöten almak istedi anında ikna edip başka marka önerdim. cidden bu kadar bilinçsiz tüketici olmamalıyız.

  84. Bunun fondöteni var bir tane¸ böyle aşırı kalitesiz aşırı kapatıcı çimento gibi bir şey¸ kutusu da o derece. yani asla önermem. gözümde pazar markasından hiçbir farkı yok ama diyorsanız ki yüzümü kapatsın da ne yaparsa yapsın¸ alabilirsiniz tabii.

  85. Asla bu markadan aldığım “merdiven altı üretim” titreşimini silemiyorum. Kız kardeşim bunu almayı düşündüğünü söylediğinde asla alamazsın diyerek tartışmıştık. Ben inanmıyorum ya bunun “düzgün” bir fondöten olduğuna. O kadar öven youtuber’ı da anlamıyorum. Ben de bu ürünü turnusol kağıdı gibi kullanmaya karar verdim¸ bunu öven makyaj blogger’larının önerdiği hiçbir şeye katiyyen güvenmiyorum.

  86. kötülemek icin söylemiyorum ama ben bunu pazarlarda görüyordum ilk başka şimdi gratise gelmiş sanırım. bircok youtuber izledim ama gercekten kötü olan bir fondoteni niye beğenirler anlamış değilim. yağmur vardar aşırı gömmüş o cok kötü olmuş ama yani almak isteyenler bir aşkımın videosunu izlemeli

  87. Mac altı fondöten kullanmayan ‘Instagram bloggerları’ 2 aydır sürekli övüyor neymiş bazı çok güzelmiş¸ fondöteni tam düğünlükmüş¸ farları yumuşacıkmış pr için yapmayacakları şey yok. Yemin ederim tiksindim.

  88. fondoteniyle ilgili birkaç şey söylemek isterim.bu sabah hafif nemlendirici üzerine new well markasının fondotenini uyguladım.tövbe estağfurullah çamur gibi bi şey oldu. kesinlikle eşit dağılmıyor¸ öbek öbek kalıyor falan.neyse ya sabır dedim tamamen yıkayıp temizledim. nemlendiricisiz uyguladım. ilk anda güzel durdu bir saat sonra falan hüsran. çizgilere dolma mı dersin pullanma mı dersin..tabi pullanma da benim kuru cildimin de payı büyük..şu porselen makyaj zimbirtisini denemedim hiç ama normal fondoteni tam bir fiyasko cicişler almayın aldırmayın.. 🙁

  89. Tek merak ettiğim konu bu kadar youtuberlara bloggerlara tvlere tonlarca reklam yapıp paralar döktüler¸ acaba gerçekten bu marka para kazanabiliyor mu? Satışlarının fazla olduğuna pek inanmıyorum. Ne kadar reklam yaparlarsa yapsınlar sahte makyaj ürünü imajı varken¸ çok fazla kişinin gidip satın alacağını sanmıyorum. Marka kar edebiliyor mu etmiyorsa bu agrasif reklamcılık politikası nedendir meraktayım. 

  90. Yıllar önce bu markanın ojelerinden almışım bir siyah bir de bordo. Renkleri iyiydi ama kıvamları hoşuma gitmemişti. Geçenlerde dolabımı düzenlerken ojeleri atıyordum¸ o zaman fark ettim markasının new well olduğunu. Sonuç olarak hala hiçbir ürününü kullanmadığım ve ısınamadığım bir marka.

  91. Bu markayı nerden hatırlıyorum diyip duruyodum hatırladım sonunda. Liseye geçtiğimde arkadaşım ısrar kıyamet bana pudra aldırmıştı bir milyoncudan¸ dandik paketlemesi ve berbat kokusuyla kalmış aklımda. Bu yüzden hiçbi zaman ilgimi çekmedi bu marka¸ çekeceğini de sanmıyorum

  92. Adıyla ¸ ürün paketleriyle ¸ reklamsı hareketleriyle itici merdiven altı bir marka. Resmen kanserojenim diye bağırıyor. 

  93. Bir kez çok merak edip gratis’te denediğim ama yüzümün çamur sürülmüş gibi gözükmesine neden olan marka. New well yüzümdeyken sanki yüzümün hava alamadığını hissettim. Kapkalın ve rahatsız edici bir tabaka vardı yüzümde. Kötü görüntsünü zaten ne kadar anlatsam az..

  94. Her yerde bas bas bağırıyorlardı dünyanın en iyi fondöten markası falan diye.Gratis’te denk geldi fakat denemez olaydım buram buram kanserojen kokuyor resmen.Ayrıca nokta kadarcık sürmüş olmama rağmen kalıp gibi durdu ve on dakikaya da oksitlendi.Bu marka nasıl böyle duyurdu kendini bilmiyorum…

  95. çok yakın zamana kadar pazarda gördüğüm ürünlerini watsonsta sattırmaya başlayan marka.reklamını yapan hiçbir kişinin gerçekten kullandığına asla inanmıyorum.

  96. Şunu instagramda youtubeda falan gördükçe deli oluyorum ya. Bir milyoncu markasını baş tacı yaptılar. Fondöteni falan yüzlerine sürünce benim içim gidiyor. Artık bi ucuzluğu falan da yok gratiste çok daha ucuzları var ne anlıyorlar şundan bilmiyorum

  97. merdiven altı damgasını yemesinin sebebi “parayla tutulmuş iftiracılar” veya “çirkin ambalaj” değil¸ sözlükteki dürüst kullanıcıların dürüst yorumlarıdır. bunun fondötenini denediğimde benim roaccutane sonrası incelmiş ve kronik bir şekilde kızarık duran yanaklarımı alev alev yakmıştı.

  98. aşırı dandik duran ve sanırım öyle olan marka. hiçbir ürününü kullanmadım ancak rıfat yüzüak adlı makeup artisti bile reklamlarına alabilmiş bir marka. üzerine para verseler bile sürmem (100 lira ve üzerine sürerim)

  99. Mağazalardan önce hiç görmemiştim bu markayı¸ pazara gitme fırsatım da çok olmuyordu çalıştığımdan ötürü. Sonra gördüm Rıfat Yüzüak reklam yüzü olmuş. Yine de emin olamadım tabi. Mağazalara girdiğimde de ücra köşelerde görünce hepten uzak durdum. Hakmar’da sürekli likit rujları var¸ gabrini vs markalarıyla beraber. İyi ki yalancı paragöz bloggerlara kanıp ürün almadım. İnsanların sağlığını para uğruna önemsemeyen make up artistler¸ bloggerlar¸ vloggerlar¸ ünlümsüler yatacak yeriniz yok…

  100. Sayesinde hangi influencerları ciddiye almamamız gerektiğini gördüğümüz marka. Bugüne kadar sosyete pazarlarında ve bir milyoncularda gördüğümüz markanın şimdilerde gratiste standının olması¸ influencerlara reklam yaptırması ve dahası rıfat yüzüak gibi mua’ların bile övgüyle bahsetmesi… sizi ciddiye alıp önerilerinize önem veren insanların sağlığıyla oynamak bu kadar basit olmamalı.

  101. önceleri küçük kozmetik dükkanlarında gördüğüm ancak şimdilerde gratis’te satılan¸ reklamlarla parlatılan kozmetik markası. kalitesi konusunda endişelerim olduğu için henüz hiçbir ürününü satın almadım.

  102. Sevgili cicişler bir yanlışı düzeltmek istiyorum.Dövme kapattığını iddaa eden asıl fondöten “Dermacol Fondoten”dir ve ambalajı tıpa tıp new well’in aynısıdır DERMA yazısı sebebiyle karıştırılmaktadır. Ben yıllar önce kullanmıştım ve memnundum Dermacol’den. New well onun kopyası ve test ettiğime göre taklit bile edememişler neyse Sebi bebi’nin de videosunda kullandığı fondöten new well değil dermacoldür. Sevgiler.Tanım. Hiç güvenli bulamadığım¸ amatör bir kozmetik markası.Edit: İmla

  103. Eve plastik tabak-çanak almaya girdiğim ucuzluk mağazalarında bir çok çeşidini uçuk fiyatlarla görüyorum. Afedersiniz ama 15-20 liraya kapatıcı vs satacaksanız zaten biz bunları rival de loop¸essence¸wetnwild gibi markalardan alabiliyoruz. Direk tüketiciyi keriz yerine koyan¸sağlığıyla oynayan¸dolandırıcı ve kanser firması.

Siz ne düşünüyorsunuz?