“L’oreal paris casting creme gloss saç boyası” için 79 yorum

  1. benim de bir zamandır saçlarımı boyamayı düşündüğüm lorealin amonyaksız saç boyası.ama son girdiler açıkçası pek kafamı karıştırdı. aslında boyanan her saç dökülür normalinden daha fazla şekilde¸ ama anormal bir durum olmasa cicişler yazmazdı diye düşünüyorum.eğer bilgi vermek isteyen ciciş olursa mesaj atarsa pek sevinirim¸ çünkü kafam bayağı karıştı.

  2. temmuz ayında saçlarımı çikolata kahveye boyadım ve boyadığımdan beri saçlarımda aşırı bir dökülme yaşıyorum. o gür saçlarım gitti. resmen at kuyruğu yapınca bebek saçı gibi kalıyor saçlarım. bayramdan sonra doktora gidicektim çünkü ne yaparsam yapıyım dökülme durmamıştı. dün yine aynı boyadan almıştım. buraya yazılan girdileri görünce acaba bu boyadan dolayı saçlarım dökülüyor olabilir mi dedim. bugün koşa koşa gidip iade ediyorum saç boyasını. insana ihtimali bile yetiyor bazen.

  3. Krem karamel rengine boyadım. Saçlarımda boya yoktu. Rengi kökler koyu sarı ve uçlara doğru güneşten açılmalar vardı. Uzun ve gür olduğu için 2 paket kullandım. İlk zamanlar saçımdan daha koyu oldu bakır kumral oldum. Bir iki yıkamada rengi tam da kutudaki gibi oldu çok sevdim. Fakat 40 gün geçtikten sonra bir an önce akmasını istedim. Renk açıldı uçlarda belli belirsiz kaldı ama kökler daha koyu renk geldiği için yapay bir görüntü bıraktı. İlk boyadığım koyuluk ve bakırlıkta kalmayıp daha çok bal köpüğüne döndü. Güzel kokuyor ve yumuşatıyor sözü satış stratejisi sonuçta amonyaksız da olsa bir boya. Güzel kokmuyor en az 3-4 gün geçmedi. Yumuşatma krem sayesinde oluyor ama her saç kremi aynı şeyi yapar. Saç dökülmesi yaşamadım. Edit: üzerinden üç buçuk ay geçtiği halde akmadı. Rengi de değişip daha açık olunca diplerim geldi.en azından boyadığım renkte kalsaydı. Reklamlarda akıyor diplerde renk farkı olmuyor laflarına inanmayın. kesinlikle ilk defa boyayacaklara tavsiye etmiyorum tek güzel yanı parlaklık vermesi ona da değmez.Edit:imla

  4. son 2 senedir artan beyazlarımla birlikte lorealin amonyaksız boyası inoa ile kuaförde saçlarımı boyatıyor¸ her defasında istediğim renkle alakasız bir sonuç elde ediyordum. Saçımda artık hiç istemediğim kızıllar ve iğrenç sarılar vardı. Bu duruma gelmek için de dünyanın parasını harcadım kuaförüme! Artık kuaförde boyatmak mı? Asla! noktasına geldiğimde acaba internetten inoa ısmarlayıp evde kendim mi boyasam diye düşünürken keşfettim l’oreal casting creme gloss amonyaksız saç boyasını. gittim kendi saç tonuma yakın 613 sütlü kahvesini aldım gratisten 13.90 gibi bir fiyata. evde önce dibi çıkan yerleri boyadım. sonra da saç boylarına sürdüm. uçlarda bir karış kadar ombreden kalan açık sarılar vardı¸ onları boyamadım. tuhaf durmadı geçişler¸ bütünlüğe sahip gibi görünüyor. ne kaşıntı ne göz yanması¸ kötü koku vs. hiçbir şey yapmadı. yeni yeni çıkan beyazlarımı kapattı. tabiiki muhteşem kapatıcılığa sahip değil. kızıla dönen yerleri de biraz küllüleştirdi¸ kırdı diyebilirim. Sertleştirmedi¸ boya saçımdan akıp giderken bile yumuşaktı. şimdilik memnunum ama bakalım akmaya başlayınca nasıl bir tablo ortaya çıkacak. kuaförlerin azizliğine uğrayanlar¸ renk farklılıklarından¸ saçındaki tonlardan sıkılanlar için bir alternatif olabilecek¸ uygulaması kolay saç boyasıdır.

  5. deli gibi saç döküyor. başka bir şeyden kaynaklandığını düşünüyordum ama kullanan bir kaç kişinin daha dökme yaptığını söylemesiyle oklar kendisine yöneldi. amonyaksız ne güzel kullanırım ki hep bunu ben diye sevmişken kırdın beni gad deym it

  6. reklamlardan etkilenip aldığım saç boyası. cicişye bakmalıydım alırken hata ettim. Deli gibi saç döküyor cicişler yaklaşık 10 gün önce boyadım efsane saç dökümesine neden oldu. Parlaklık¸ saça yumuşaklık kazandırması¸ renk çok çok güzel. Bronz kahveydi rengim. Çok güzel altın bronz kızıl kahve yansımaları olan canlı bi renk. Saç dökülmesine neden olmasaydı sonsuza kadar kullanacağım boya olurdu kendisi. Herkeste çok yakıştırdı.Yüzüme canlılık geldi. Umarım bu saç dökülmesi bi an önce durur.:(

  7. Şimdi bu boyadan aldım. cicişde saç dökme yorumlarına rağmen cesaret ettim. Denemek istiyorum çünkü. Her bünyede aynı etkiyi göstermeyeceğini umuyorum. Boyadıktan sonra editleyeceğim :)Ekleme: boyadım biraz önce. Buzlu çikolata rengine. Renk güzel oldu ama şu dökülme olayını ben de yaşadım ilk yıkamadan. Avuç avuç döküldü resmen. Umarım ilk olmasına bağlıdır. Sonra dökülme yapmasın 🙁

  8. Saç dökülmesinden şikayet eden cicişler girdileri mevsim değişikliğinde girmişler¸ hayır benim saçım da çılgınca dökülüyor ama boya hiç aklıma gelmemişti sonbahara geçişte saç dökülmesini veri kabul ettiğim için.

  9. ben de geçen hafta toffee karamel rengine boyadım. saçlarım koyu kumral tam rengi vermedi ama bakır ışıltılar katarak parlattı.yalnız bende yirmi sekiz yıkama dayanmayacak gibi duruyor.bu arada boya bende herhangi bir dökülmeye sebep olmadı.bu dönemdeki dökülmelerin mevsimsel olabileceği düşüncesindeyim.

  10. Almayııın. Deli gibi saç döküyor. Bu sıra banyoda avuç avuç saçım dökülüyor¸ sadece banyoda da değil gün içinde elimi ne zaman saçıma atsam 3-5 tel elime geliyor. sebebi bu bence çünkü değişen başka bi şey yok hayatımda.ne şampuan ne başka bi şey. Belki birazı stresten ama yok yani hepsi stresten olamaz. Keş kalıcam yahu. Hayatımın hiçbir evresinde bu kadar saç döktüğümü hatırlamıyorum.

  11. Vaatlerini yerine getirdiğini düşünmediğim bir ürün. Açık kumrala boyadım ve bambaşka bir renk çıktı ortaya. Bir de hafif bir dökülme hissettim. Bir daha almayacağım sanırım.

  12. İlk defa dün saçımı bu boya ile boyadım daha önceden saçımda Sadece açıcı vardı o da papatya suyu saçım açık kumraldi ben de bu serinin sütlü kahvesini denedim ve memnun kaldım hepsi aynı ton oldu yumuşacık oldu ve en önemlisi parlak oldu tavsiye ediyorum. Eklemek istedim saçımı 10 kezden fazla sampuanlamisimdir boya saçtan akıyor ve attıkça daha güzel doğal ve parlak bir saç rengi ortaya çıkıyor bu arada dökme sorunu Biraz var ama bilemedim psikolojik de olabilir burda dökülüyor diye okuyunca sanki döküldü bilemedim ama sonuç olarak tekrar boyarım .

  13. üçüncü defa kullandığım boyadır. deneyimlerime göre sanırım saçta 20 dakikadan fazla bekletildiği zaman dökülme yapıyor. bu boyanın maximum bekletme süresi sadece 20 dakika aklınızda bulunsun. annemin “20 dakikada tutmaz o” demesi yüzünden 40 dakika tuttum ve saçlarımın bir kısmını banyoda bıraktım.

  14. saçımın rengini bir gram değiştirmeyen bir boya :/ youtube’da her gördüğümü almamam gerektiğini bi kez daha kendime hatırlattım

  15. saçı küllü sarı/kumral olan arkadaşım saçını bu seriden bal karamel rengine boyadı ve şu anda 1.5 ay olmasına rağmen saçından neredeyse hiç akmadı ve dipleri gelmeye başladı .

  16. kestane rengine boyadım bu boyanın¸ ilk banyolarda normal boyalardan daha çok aktı ama sonra oturdu rengi¸ 28 yıkamadan daha fazla olmuştur benimkisi ama boya hala duruyor saçlarımda.

  17. toffee karamel rengi ile saçımı boyadığımdır. Bende dökülme yapmadı ya da yorumları öncesinde okumadığım için ve hali hazırda zaten saçım döküldüğü için fark etmedim. Ancak benim takıldığım nokta saç kremi. Çok güzel yumuşacık yapıyor evet ama size de saçtan arınmıyormuş¸ kimyasal sürüyormuş hissi bırakmıyor mu? Verdiği yumuşaklığı sevmeme rağmen iki kere ancak yıkayabildim saç kremiyle.

  18. geçen hafta koyu kestane olan saçımı bal karamel rengine boyadım. 40 dakikaya kadar beklettim rengi çok farklı olmasa da bir kırılmış sanırım ki sınıftaki herkes fark etti. Önceden toffie karamel e boyanmıştım o daha iyi tutmuştu baya da kalmıştı saçımda. bal karamel rengi nispeten daha az renk verdi. ama yumuşacık yapıyor ve inanılmaz parlattı saçımı

  19. Ben de saç dökülmesi yaşayanlardanım ve ben de uzun süre bekletmiştim¸ bir şans daha vermek istiyorum çünkü gerçekten dökülme hariç hiç yıpranma gözlemedim ve o “creme gloss” kısmı doğru. Çok hoş bir parlaklık veriyor. Daha önceden boyattığım için de olabilir ama benim saçımdan tam olarak akmadı sanki¸ biraz renk değiştirip açarak aktı tek eksisi bu bence.

  20. Bende 732 numaralısını aldım. Saçımda 20 dakika beklettim hiç dökülme olmadı saçımın beslendiğini hissettim. Saçlarım az da olsa kremi sayesinde yumuşacık oldu çok hoşuma gitti gene olsa gene alır denerim.

  21. saçlarımı hiç boyamadım. o nedenle amonyaksız oluşu ve beğenmezsem zaten akıp gidiyor olması bana cesaret vermişti. beğenmediğim takdirde hem saçım normal boyalar kadar zarar görmeyecekti hem de rengi sonradan akacaktı.olmadı yar… burayı okudukça cesaretim kırılıyor. cicişlerin yaşadığı deneyimlerden ders çıkarıp kendimi tutuyorum. boyayıp da memnun kalan kimse yok mu? hiç mi yok?

  22. Çok merak ettiğim ve yeterli bilgiyi alabilirsem hasta da olsam hemen yarın gidip alıp uygulamak istediğim boya.Saçlarım doğal ve koyu sarı. Bu serinin 810-parlak küllü sarı rengine boyamayı düşünüyorum fakat daha önce boyatan vs kimseyle konuşmadığım için hiç bilemiyorum. daha önce saçlarımı hiç boyamadığım için de fazla meraklı olabilirim ama istediğim şey birkaç ton açıp biraz daha küllüleştirmesi. yardımcı olacak ciciş varsa mutlaka mesaj kutuma bekliyorum gerçekten akıyor mu acaba akan var akmayan var.sanırım bu aralar kafama takacak bir şey arıyordum bunu buldum yoksa bu kadar saçma bir konuya günlerdir çok panik bir şekilde kafa yoruyor olmamın başka açıklaması yok da…

  23. kendisiyle üç haftalık bir geçmişim bulunuyor. gratis indiriminde saç boyaları reyonundan görevli birisiyle seçtim boyanın rengini. saçlarımda bir işlem yoktu. kendi saç rengimin adını bilemiyorum hani böyle küllü¸ siyah desen siyah değil kahverengi desen hiç değil. klasik saç kaş rengi diyeyim. ben içinde bir yansıma olmayan saf kahverengi saçlarım olsun istemiştim.. satıcı bana sıcak çikolata rengini önerdi¸ benim de boyalarla sayılarla ilgili bilgim olmadığı için aldım. sonrasında sanki kına yakmışım gibi özellikle dipleri bariz kızıllı saçlarım oldu. ben de o kınalı gibi görüntüyü hiç sevmediğim için iki hafta bekleyip yine bu seriden bitter çikolata rengiyle boyadım. hayır hiç kimseye danışmadan ne iş yapıyorsam.. neyse ki o diplerdeki kızıllar biraz kapandı¸ yeni boyadan da mor yansımalar oldu. saçlarımın uçlarıysa mavi mor yansımalı siyaha döndü. aktıkça -tabi akarsa- daha kahveye dönebilir diye düşünüyorum. bu halini de sevmedim değil siyah saça gönlüm kaydı :)şimdi boyayla ilgili son söyleyebileceklerim¸ iki boyamada da renk yapay durmadı (tabi ben de sarı saçlarıma siyah seçmedim onun da etkisi vardır diye düşünüyorum) örneğin bir arkadaşım oldukça siyaha yakın işlem görmemiş saçlarına bronz kahve rengini uyguladı ve hiçbir şey değişmedi¸ cila gibi oldu. saçlarım zaten dökülüyordu¸ sadece boyayı durularken normal dökülenden fazla dökülme gözlemledim sonrasında kendi haline döndü. çok çok hafif bir yıpranma gözlemledim¸ öncesinde saçlarım kendi kimyasında olduğu için fark etmiş olabilirim yine de normal bir boyayla kıyaslanamaz. ama¸ sıcak çikolata rengine boyadıktan sonra o iki hafta saçlarım olduğundan iki üç kat fazla yağlandı¸ net. şimdi geriye boyanın asıl tercih edilme sebebi olan 28 yıkamada akma vaadini beklemek kaldı. zamanı gelince editlerim cicişler 🙂

  24. (bkz: suslusozluk.net/n/439423/ ) şu girdimde benimde başıma gelen dökülme sorunundan bahsetmiştim. doktor kontrolüne gittim ve testler yapıldı her şey normal çıktı. düzleştirici ve ısıl işlemleri saçlarımda kullanmıyorum. saçları sabitleyen ürünler¸köpükler vs. kullanmıyorum. daha önce mevsim değişikliğinde saç dökülmelerimde artış oluyordu ancak boya yaptığım zaman mevsim değişikliğine denk gelmiyordu. yani bütün olasılıkları inceledim ve maalesef büyük ihtimalle bu boya saçımı döktü arkadaşlar. ancak şu 28 yıkama olayına gelirsek gerçekten boya saçınızdan akıyor. ancak bu 28 yıkama da olmadı daha uzun sürdü benim saçlarımda. boya aktıktan sonra saçlarım önceki rengine dönmedi. saçlarım aralarında yazdan olan sarı ışıltılı kahverengiydi. çikolatalı kahve rengine boyamıştım. boya aktıktan sonra saçlarımda hafif kızıllık barındıran doğal bir kahve kaldı.

  25. Arkadaşımın saçını boyadığımız boya. Açık küllü kumral bir saç rengi var doğal saçı tabi sarı sarı falan parlıyor. Gittik aldık bu boyanın çikolata kahve rengini boyadık. Çok güzel oldu ve aşırı parlak duruyor. Saçları da hiç yıpranmadı. Şu 28 hafta şampuanlama vaadi biraz doğru olabilir 2 ay önce falan yaptık şu an baya soluk dipleri bile dikkat edilince belli oluyor. Ama yıpratmıyor

  26. Ağustosta kullandığım boya üzerinden dört ay geçti. Özellikle yazmak için üzerinden zaman geçmesini bekledim. Kendi saç rengim açık/orta kestane diyebilirim biraz arada kalmış. Ben tam hatırlamıyorum malesef ama parlak kumrala boyadım sanırım. Kısacası saçımın bir ton açık rengine boyadım. Neden boyadım? Tamamen sıkıntı aslında güzellikvebirecede görüp bak köpüğüne boyayacaktım onu bulamadım en oluru bu renkti delilik anıma geldi boyadım. İlk tecrübelerim -sıfır kötü koku. Amonyaksız denmesine rağmen içinde az miktarda amonyak var diye duymuştum¸ doğruluğundan emin değilim. Ben hiç koku duymadım hatta güzel sayılabilecek bir kokusu vardı. Normal boyalarda beni en çok rahatsız eden şey koku olduğu için çok hoşuma gitti.-hiç yıpratmadı. Hiç saçımı boyatmışım gibi bir etki yaratmadı üzerine parlaklık ve yumuşaklık geldi sanki saçlarıma bakım yaptırmışım gibi oldu. -bir ton açığına boyadığını için çok gözle görülür bir fark yaratmadı tabii ki ama yine de güzel bir parlaklık ve hava verdi. Gelelim zamanla aktı mı? Hayır asla lanse edildiği gibi akmadı. Gayet saçlarımın ucunda duruyor. Akmayacağını bilsem boyamazdım. Benim şansım saçımın bir ton açığına boyamam oldu şu an gören herkes saçlarımda Balyaj ya da ışıltı falan var sanıyor. O arada bende doğal bir geçiş var ama herkeste öyle olur mu bilmem benim renk tonları birbirine yakın olduğu için de öyle gözüküyor olabilir. Tabii ben bu arada saçlarımı hızlı uzatıcam diye (delilik anlarından birinde de kısacık kestirdiğim için) yağlara boğduğumdan saçlarım anormal uzadı ve bildiğim kadarıyla da yağlar boyanın akmasına sebep oluyor. Bende ekstra akmış olabilir yani. Saçlarımı doğal rengine döndürmek için bunca zaman uğraşmamış olsam yine boyardım. Verdiği parlaklık ve bakımlı görüntü yazın çok hoşuma gitmişti. Ama yine de akar diye bekleyip kızılına ya da siyahına falan sakın boyamayın derim. Yok ben düzenli boyuycam derseniz de normal boyalara göre bunu tercih edebilirsiniz çok daha güzel.

  27. çok fark edilir derecede saç dökülmesi yapan boya. saçımı karaduy siyahına boyadıgımdan beri avuç avuç saçım çıkıyor banyoda. kıvırcık ve uzun gür saçlı olduğum için zaten saçım en az 1-2 avuç dökülür banyoda¸ ama bunla boyadıktan sonra 3-4 avuça çıktı diyebilirim¸ saçtan vücudumu arındırmaya çalışmaktan omuzlarımı sırtımı köpükleyemiyorum.

  28. Yaklaşık üç hafta önce saçlarımı buzlu sütlü kahve rengine boyadım¸ aşırı bir dökülme falan yapmadı ama sağladığı yumuşaklığın kalıcı olduğunu düşünmüyorum.

  29. sacimin rengi koyu kahve ama uclara dogru sari ombre vardi. Sarilari kapatmak icin karadut siyahi rengine boyadim. daha once sacimi kendim boyamamistim ama gayet kolay uygulaniyo arti olarak kokusu hic rahatsiz etmedi. boyadiktan sonraki rengi biraz koyu olsada cok hosuma gitti ve sarilari gayet iyi kapatti sacima verdigi parlaklik ve yumusaklik muhtesem ancak sacimi asiri doktu abartmiyorum kel kalicam diye korktum ayrica 28 yikamayi gecmesine ragmen sadece sacimin onlari birazcik akip acildi

  30. Bu kadar kötü yorumdan sonra tekrar ülkemizden çekileceğinden korktuğum boya. Çoğu kişi saç dökülmesi yaptığını söylemiş¸ üçüncü kullanışım ve bende böyle bir etki olmadı. olumlu yönleriSaça bakım yapıyor¸ inanılmaz bir yumuşatma ve parlatma etkisi var. Kutunun üzerinde olan renge çok yakın sonuç elde ediyorsunuz¸ diğer loreal boyalarında sonuç daha koyu oluyor. olumsuz yönleri’28 yıkama sonra saçınız eski haline dönüyor’ vaadi doğru değil. Bu boyada da diğer set boyalar gibi developper var. Orijinal saç rengini az da olsa açıyor. Bu nedenle de üzerine eklenen boya aktığı zaman diplerden gelen saç boyanmış kısıma kıyasla koyu kalıyor. kullanmayı düşünenlere not¸saç renginizden +/-3 ton farklı bir sonuç istiyorsanız veya beyazlarınız fazlaysa bu seri size göre değil.

  31. evett taze boyalı saçlarımla size yazmaya geldim.hern ne kadar da kötü yorum olsa bile ben bu boyaya bayyyılllldimmm! bitter çikolata rengini seçtim ben koyu kumral saçlarım için. Tenimi daha beyaz gösterdi kesinlikle.böyle güzel bir renk geçişi olamaz ya sanki orijinal renginizmiş gibi oluyor kesinlikle değişim isteyenlere tavsiye olunur.

  32. Daha önce kullanmayı düşündüğüm için buraya bir girdi yazmıştım. Vazgeçtim buradaki yorumlardan sonra. Zaten boyamaktan tamamen vazgeçtim.Youtube’da dizi izlerken her 10 dakikada bir en yüksek ses düzeyinde kulak patlatan reklam müziği ve reklamdaki kızın psikopat bakışları yüzünden iyice soğuduğum boyadır. Şu reklam bitsin gitsin artık. Engelleyebilirsem engelleyeceğim o kızın bakışlarını gözlerini belertmesini unutamıyorum. Raflarda boyayı görünce kızın bakışları ve reklam müziği kafamda çalmaya başlıyor. “Dur-du-ramaaaz hiçbir şeeey!”

  33. duruşu¸ doğallığı çok güzel olan boya. eğer saçlarımı dökmeseydi iki üç ayda bir alır¸ zevkine bununla saçımı boyardım. düşünün o derece bakımlı ve canlı duruyor ama saçları döküyor ve öyle böyle bir dökülme değil arkadaşlar avuç avuç elinize geliyor

  34. Bu başlığı gördükçe girip tekrar tekrar yazacağım. Aldanmayın masum bakışına amonyaksızım deyişine 🙁 Amonyaksız aa ne güzel saçı yıpratmaz akar gider hem de ışıltı veriyor süper diye alıyoruz ama Tomar tomar saç döküyor bu boya. Bi ara o kadar çok saçım döküldü ki inanamadım. Normalde saçlarım gürdür¸ bu boyayı 2 kere kullandım¸ İncecik kaldı o dönemde saçlarım. Daha yeni yeni kendine geliyor.

  35. Saçlarımı inanılmaz döktüğüne inandığım amonyaksız saç boyası… Amonyak yok lakin içerisindeki diğer kimyasal her neyse saçlarım aylardır avuç avuç dökülüyor. Aslan yelesini andıran hacimli kıvırcık saçlarım sönük kalıyor artık. Ne yapılır bundan sonra bilinmez. (bkz: priorin şampuan ) e başladım. 4 kez kullandım ve minik bir azalma oldu gibi. Ama yine şişirilen bir ürünün devasını şişirilen bir üründe arıyor olmanın acınası halini yaşıyorum. Kısacası bu priorin şampuan da herkeste olduğu gibi ilk yıkamada saç dökülmemi kesmedi. Şampuan bitene kadar kullanıp buraya son durum güncellemesi yapacağım. Eğer bu boyadan kaynaklı saç dökülmesine çözümü olan varsa mesaj kutuma beklerim 🙂

  36. dip derdi yok lafına kanıp saçımı boyadığım boya. kesinlikle dibiniz geliyo saçtan 28 yıkamada aktığı falan yok. onun dışında kötü değil ama zararsız olduğunu düşünmüyorum. üç kez boyadım şimdiye kadar 732 rengiyle ama daha turuncu istediğimi fark ettim artık direkt boyatıcam istediğim renge.

  37. çoğu ciciş bu kadar saç dökülmesi yaşarken ne hikmetse yazın bangır bangır bu boya ile saçını boyadığını söyleyip reklam yapan¸ ”ay çok güzel oldu ” diyen youtube ünlülerine hiç bir şey olmamış. kimseden iki kelam eleştiri duyamadık. parayı verip düdüğü çalan saç boyası.

  38. Koyu kestane saçlarımı böğürtlen kızılı rengine boyadım. Renk menk yok dgfjhdsgjdhjs.Yani güneşte diplerde çok hafif kızıl ışık görüyorsunuz ama hepsi bu. Boyanın vadetteği şey bu muydu onu da anlamadım. Kısaca benim kendisinden hiçbir şey anlamadığım boya oldu. Birde ertesi sabah saçlarımın ucu çok sertti. Oturduğum yerden zararlı çıktım dedim kendime ama 2 hafta sonra falan düzeldi. Kısaca gereksiz bir şey. Saçlarınız açık renkse falan deneyebilirsiniz ancak. Koyu saçlarda renk vermiyor. Bu durum sadece kızıl da mı geçerli bilmiyorum ama 17 liralık fiyatıyla başka renklerini denemeye değmez.

  39. Bir kaç seferdir kullandığım saç boyası. Başta kuaförüm saçlarımın ombresini istediğimden çok çok açık bir sarıya boyayınca¸ ben de diplere kalıcı bir boya değdirmek istemeyince “ay nasılsa akacak o arada da uzar kestiririm gider” diye düşündüm ve toffee karamel rengini aldım. Rengi açıldı evet ama ben 28 yıkama geçmesine izin vermeden tekrar boyadım derken 2 seferdir böğürtlen kızılını çok az toffee karamel katarak kullanıyorum. Şuan saçlarım doğallıktan çok çok uzak bir kızıl. Rengini sevdim mi sevdim¸ bende dökülme de yapmadı. Fakat bugun bir arkadaşım “ya iyi de akmıyor bu” dedi. Eğer dediği doğruysa gerçekten üzülürüm çünkü sürekli boyamak fikri¸ hele de kızıl gibi değiştirilemez bir renge boyamak fikri benim gibi çabuk sıkılan biri için kabus. Bu kez açılırken ne kadar iğrenç durursa dursun 28 yıkamayı beklemeye karar verdim. Hatırlatın da başarırsam editleyeyim.

  40. Saçlarımı boyadığım için pişman olma sebebimdir kendileri. Hani 28 yıkamada terk ediyordu? Hadi 48 olsun. Yok cicişler. 58 ı geçtim gitmiyor. Akmıyor. Ha bana bir şey getirdi ama inkar edemem. KORKUNÇ BİR DİP. Saçımı hiç boyamak istemiyordum. Ama bi değişiklikte şarttı. “Aa” dedim “28 yıkama” iyiymiş bu bi deneyim. 2 kez boyadım 2 ayda. Çok güzel oldu başta mükemmel doğallıkta kimse boyadığımı anlamıyor kaşlarımı da boyadım hani tam olsun diye. Tam da oldu yani. Neyse biraz vakit geçti benim saçlar uzuyor. Başta fark etmedim 2 cm e yakın dibim gelince -ben daha fark etmiyorum yalnız- “sen saçlarını mi boyadım ayy” lar başladı. Bir aynaya baktım. Ulan dedim nedir bu saçlar. İşin kötüsü saçı tekrar boyatamayacağım. Canım annem sağ olsun. Dibim olmasa mutluyumda dip var işte o kötü. Nasıl gidecek bu boya? “Seni seviyorum” desem gider mi?

  41. Bitter cikolata rengini kullandim ustelik hafif sari ombreli saclarima ve tamamen kapadi ustundede 28 yikama dayanikli yaziyor fakat yaklasik 4 aydir boyama ihtiyaci hissetmedim he tabi biraz akti hafif kizillik olustu ama o kadar guzel bi renge donduki boyle kendi kendine gunesten olusmus gibi kizilladi yani susluler bana gore sans verilmesi gereken bir boya ayrica bende dokulme gibi bir sorun yaratmadi

  42. Severek kullandığım boyadır. Saç döküyor yorumlarına takıldığım doğrudur ama iyi ki şans vernişim bende dökme yapmadı. Bitter çikolata rengine boyadım kim görse övgü alıyorum renge¸ parlaklığına 🙂

  43. asıl tercihim inoa olsa da ara sıra inoa stoklarım tükendiğinde veya çok zamanım olmayıp da pratik bir boyama gerçekleştirmek istediğimde kullandığım ve sevdiğim boya. yansımaları çok belirgin¸ zaten satıştaki renklerin çoğunda ikincil hatta üçüncül yansımalar var. düşük volümlü de olduğu için kalıp gibi tek renk değil de güneş görmüş gibi hoş yansımaları olan¸ parlak bir renk çıkıyor sonuç olarak. yine aynı nedenle çok belirgin bir dip yaratmıyor ne renge boyarsanız boyayın ama tanıtımlarının bu konuda biraz yanıltıcı olduğunu düşünüyorum¸ geçici boyalar gibi hiç iz bırakmadan kaybolmasını beklemeyin¸ sonuçta her boya gibi bu da rengi vermek için saç pulcuklarını az da olsa açıyor ve bu geri döndürülebilen bir işlem değil. yani bir süre boyatmayı düşünmüyorsanız girişmeyin pek. ayrıca saçınızı kendi renginden maksimum 1-2 ton daha açık/koyu yapmak istiyorsanız ideal¸ daha fazlası casting’i aşar.ben saç dökülmesinde artış gözlemlemedim ama saçlarım oldum olası çok dökülür ve çok da çıkar¸ gürdür yani¸ belki o yüzden bende ekstra bir etkisi olmamıştır. yani hiçbir ürün için “saç dökülmemi arttırdı” diye düşünmedim sanırım şimdiye kadar¸ bunda da bir fark olmadı.arı sütü içermesi meselesi ise tam anlamıyla “tıraş” diyebileceğim nitelikte. içerik listesinin sonunda¸ sırf tanıtımı onun üzerinden yapabilmek için eser miktarda yer alıyor. ha arı sütü saça belirgin bir etkisi olan bir madde midir¸ sanmıyorum¸ “besleyicilik” algısı üzerinden oynanan bir pazarlama numarası bu da.düşük volümlü olduğu için saçı ekstra sertleştirmiyordur belki ama özellikle yumuşattığını da düşünmüyorum. bol silikon içeren saç kreminin verdiği yapay bir etki bence bu. ilk sefer “vardır bir bildikleri” diye kullanmıştım ama içeriğine bakınca bir daha ellemedim.ben 7304’ü kullanıyorum¸ hiç abartı olmayan bir doğal ginger rengi oluyor orta bir kızıl-kumral gibi¸ emma stone rengi diyeyim. kutudaki renginden bir tık daha kızılımsı oluyor bende ama taban rengi kızıl olduğundan da olabilir. güzel yurdumuzda olmayan 734 ve onun bir tık açığı 834 olsa daha da mutlu olabilirdim tabi¸ bunlarda kızıllık daha belirgin. hayaller gerçek olsa seni her gün görürdüm¸ o incecik beline sarılarak yürürdüm.sonuç olarak saçlarında değişik yansımalar ve hafif ton değişiklikleri haricinde çok dramatik bir değişiklik yapmak istemeyen¸ aşırı kalıcılık beklentisi olmayan ama ara sıra da boyayabilecek kardeşlerime önerebileceğim fakat bundan farklı ihtiyaçlara cevap vermekte başarısız olabilecek¸ market boyaları arasında benzeri olmayan¸ eli yüzü düzgün bir boya diyerek girdime son veriyorum¸ cümleten hayırlı boyalar dilerim.

  44. Karadut siyahını ikinci kez kullandığım boya. Saçlarımı sadece bununla boyuyorum. Dip çıktı derdi yok¸zamanla akıp gidiyor. “Saça zarar vermiyor¸aksine besliyor…” olaylarına pek inanmıyorum. Kozmetik bi parlaklık ve yumuşaklık verdiği doğru ancak besleme filan iddialı cümleler. Benim ilk beyazlarımı oldukça güzel kapattı. Saçında çok fazla beyaz olmayanlara tavsiye ettiğim¸dipten yoğun beyazları olanlarınsa şiddetle uzak durmasını önerdiğim boya. 28 yıkamada akması çok beyaz saçları çıldırtır.

  45. çok çok çok kötü bir boya.Öncelikle saçı aşırı derece döküyor.Herkes zaten bu konuda şikayetçi.Diplerim çıktıktan sonra bile dökülme devam etti ve saçım ciddi bir şekilde azaldı.7 ay önce boyadım ve 30 yıkamada boyanın tamamen aktığı kesin bir şekilde yalan diyebilirim.Evet boyanın birazı akıyor ama aktıkça saçımdaki parlaklık gitti sonunda mat turuncu alt tonlu saçma bir kahverengi kaldı.Şimdi burada diğer boyalardan eksiği ortaya çıkıyor.Sen buna saçtan tamamen çıkıyor demişsin ama çıkmıyor ve normal bir boyayla boyandığında o boya akınca yine kullanılabilir bir ton olurken bunda saçta yıpranmış¸solmuş gibi bir hal oluyor.Üstelik ne nem maskeleri ne de serumlar etki ediyor.Şimdilik biraz uzayana kadar bekliyorum.Boya kulak hizama doğru indiğinde hemen ombre tarzı bir şey yapıp düzeltmeyi düşünüyorum.Bu arada ilk boyadığımda saçımı aşırı parlak göstermişti¸o zaman bayılmıştım ama bir ay sonunda nefret ettim.Eğer beyazlama gibi bir probleminiz yoksa sadece bir kez boyatıcam diyorsanız hiç düşünmeyin.Ama devamlı saç boyatıyorsanız ve dökülme problemi olmazsa ilk zamanlardaki parlaklığı için kullanılabilir.

  46. Bende hiçbir işe yaramamış boya. Sadece diplerde ufak bi renk değişimi gözlemledim ama bana öyle gelmiş de olabilir çünkü etrafımda kimse anlamadı. Tutmadığı için dökülme yıpranma falan da yaşamadım tabi. Niye öyle oldu ki?

  47. Ah hande erçel ah sayende aldığım ama binbir pişman olduğum boya!!!Yavaş yavaş tepemde beyazlar çıkıyor.Önceden hep amonyaklı boyalarla boyattığım için saçlarımda nadasta iken 535 sıcak çikolatayı aldım.Keşke almasaydım! 5’li tonlara boyadığım halde ilk yıkadığımda saçlarım çok koyu oldu günden güne renk daha oturur akar gibi oldu ama maalesef beyazlarımı birkaç aylık idare edecek kalıcı çözümü bende sağlamadı.Birkaç gün saçlarımda aşırı dökülme oldu.Yazan cicişlerimize baktığımda bu konuda tek muzdarip ben değilmişim.Şimdi saçlarımda sıcak çikolatanın yansımaları olsa da beyazlarımdan dolayı tekrar almayacağım boya.

  48. ilk beyazlar için kullanılmaması gereken boya.amonyaksız boyalardan saçınızdaki beyazları kapamasını beklemeyin. amonyak saçı açar sonra huup uçar gider. yerine boya girer. saç tekrar kapanır. ilk beyazlar için tercih edilecek bir boya türü olmamalıdır. saçım iki üç ton değişsin ama amonyağı olmasın boyasıdır.

  49. son 6 aydır saçlarımı hep bu boyanın değişik renkleriyle boyadım. evet uygulaması kolay evet pratik fakat bir avuç saçım kaldı. felaket derecede saçları döküyor döküyor döküyor. bir de soğuk tonları dahi kızıl dore yansımalara sahip ve boya saçtan aksa bile o iğrenç kızıllık dorelik kalıyor.

  50. şubat ortasında 300 numaralı koyu kahve rengiyle saçlarımı boyadım. amacım uçlara uzun zaman önce atılan ve akmaktan sarı renk olmuş ışıltıları belli bir süre de olsa kapatmaktı. boyayı uygularken kaşıntı yaptı ama saç boyalarının geneli kaşıntı yapıyor bende zaten. sonuçtan memnun kaldım¸ renk tam olarak kutudaki gibiydi. burada bazı girdilerde akmadığını okumuştum. bende her yıkamada aktı. hatta belirtildiği gibi 28 yıkama değil de yaklaşık 2 ay sonunda işlem görmüş yerler dahil saçımda boyadan eser yoktu. benim için tek sıkıntısı doğal seç rengimden birkaç ton koyu renge boyadığım için gelen daha açık renk diplerdi. çoğu kişide saç dökülmesi yapmış. benim saçım normalde de çok döküldüğü için boyaya özel olarak farklı bir durum gözlemlemedim.

  51. İlk boyadığımda aa çok güzel dedim. Şimdi şimdi farkediyorum.Bi ton saçımı döktü. Tamamen akmadı. Dibim geldi. Sütlü kahve renk turuncuya döndü. Nefret ettim.

  52. Geçtiğimiz ay bakır rengi olan saçlarımı¸ bakır karamel rengine boyadığım ancak ne diplerim ne de saç uçlarım zerre renk almadı. Verdiğim paraya mı acıyayım¸ zamanıma mı bilemedim. Bir daha asla tercih etmeyeceğim¸ işe yaramaz bir boya markasıdır benim için.

  53. dün itibariyle saçlarımı 713-buzlu sütlü kahve tonuna boyadığım boya. daha önce de defalarca saçını kendisi boyamış biri olarak gözlemlerimi şu şekilde toparlayabilirim:*öncelikle yazılanların aksine ilk yıkamada ekstra bir dökülmeye şahit olmadım.* orta uzunlukta ancak epey gür saçlarım için bir kutu boya zar zor yetti¸ iki kutu almış olsam daha iyi olur gibi gelmişti ama renk homojen oldu. 6.0-7.0 arasında bir renge sahip saçımı yine benzer ton olan 713’e boyamış olmam sebebiyle mi bilmiyorum dipler¸ uçlar arasında renk farklılığı olmadı. ayrıca yıllardır saç boyama sebebim olan beyazlarımı da (dipten 2 parmak çıkmış durumdalardı) gayet güzel kapattı.*bahsedildiği üzere kokusu çok güzel ve saçlarımı gerçekten yumuşacık ve ışıl ışıl yaptı.bir aylık periyotta da akma durumuna göre girdimi güncelleyeceğim. alttaki boyanın rengi sebebiyle bu renk zamanla biraz daha açılıp oturur ve tamamen saçımı terk etmezse artık bu renk devam edebilirim hayatıma (:1 aya yakın bir süre sonra gelen edit: evet gerçekten de renk akıyor¸ hatta sık duş almam ve havuz kullanımı nedenleriyle biraz daha hızlı akmış da olabilir 🙂 bir gün bir baktım beyazlarım görünmeye başlamış¸ ama dipten çıkıyor gibi değil ortalardaki bölgeler falan. ancak ilk girdide de bahsettiğim üzere tek kutunun yetmemesi nedeniyle de olabilir¸ bu nedenle iki kutu daha aldım. bir daha ki sefer yeniden gözlemleyeceğim.

  54. Yaklaşık 1 hafta önce kullandığım saç boyasıdır.Saçlarımın asıl rengi kestane. Bir değişiklik olsun ama saçıma çok zarar gelmesin diye ilk defa bronz kahve ile saçımı boyadım.Uygulaması bana kolay geldi¸ kokusu çok rahatsız edici değildi. Fakat saçı ciddi anlamda döküyor. Saçlarımı yıkarken üç avuç saçım gitmiştir. Rengi ise benim beklediğim gibi olmadı fakat yıkadıkça oturuyor gibi duruyor. Çok saçım var¸ dökülmesi dert değil diyorsanız kullanmanızı tavsiye edeceğim boyadır.

  55. Yıllardır saçımı neredeyse her renge boyadım bir süredir dinlendiriyor ve uzatiyordum ki renkten sıkıldım ve dün toffee karamel rengini aldim. Saclarim genel olarak cok döküldüğü ve cok işlem gördüğü icin dökülme fark eder miyim bilmiyorum ama toffee karamel rengi icin yazan baska iki yazar da dökülme fark etmemiş sanırım. Bakalım görücez ne kadar kalicak sacimda ya da ne kadar dökücek saçımı…

  56. ürünü az önce aldım(böğürtlen kızılı)¸ hem de gratis kuyruğundan illet edip gidip karfurdan orijinal fiyatına¸ geldim bilgisayarın önüne oturdum ve cicişye girdim. resmen yıkıldım. araştırmadan ürün alırsan böyle olur işte. neredeyse herkesin saçını çatır çatır dökmüş. hayır okumadan kafama boca etseydim daha da pişman olurdum ama böylesi de fenaymiş be:(üşenme geri dön boyayı değiştir diyorum içimden ama yoruldum valla:( koyu kızıl yıpratmayan ve kalıcı boya tavsiyeniz varsa alırım cicişler.

  57. şu ana kadar saçımı sadece bu boya ile boyadım. o yüzden karşılaştırma yapamayacağım ama oldukça beğendiğimi söylemeliyim. ben parlak kumral¸ bal karamel ve bal köpüğü renklerini denedim. saçıma hoş bir parlaklık katmanın yanında kısa süreli bir ışıltı da verdi. ayrıca gören kişiler saçımda doğal durduğunu söyledi.

  58. Saçlarım sarı ve yıpranmış bir haldeydi. Hem denemek istediğim bir ürün olduğu için hem de saçlarıma daha az zarar vereceğini düşündüğüm için bronz kahve rengini aldım ve boyadım. Beklediğimden biraz daha koyu çıksa da¸ kesinlikle sert duran bir renk değildi. Ben de¸ çevremdekiler de rengi çok beğendik. Saçlarıma da bir zararı olmadı¸ aksine yıkadığımda yumuşacıklardı. Yıkamalar arttıkça tabii ki renk aktı ve saçlarım bakır-kızıl gibi bir renk oldu. Yine de kötü bir renk değildi¸ sevmiştim. Memnun kalmadığım bir durum yaşamadım¸ tavsiye edebilirim. 🙂

  59. uzun zamandır saçımı koyu renklere boyamak isteyip arkadaşlarımı bunaltıyordum ama boyasız¸ doğal saçımı da saç boyasıyla mahvetmek istemiyordum. en sonunda dayanamayıp ‘nasılsa akıyor hehe’ diyerek denemek istedim.buzlu kahve rengine boyadım. denedikten sonra içim rahatladı¸ hem saçımı sonunda boyamış oldum hem de boya kesinlikle saçımı mahvetmedi. içinden çıkan maskesine de bayılıyorum ama saçım çabuk kırıldığı için başka maskelerle birlikte kullanıyorum o yüzden bitmedi. acaba akıyor mu diye bi daha boyamamak bekletmek istedim¸ 15 yıkama kadar bekleyebildim¸ çünkü saçımın rengi çok aktı¸ tamamen aktı diyemiyorum bence hiç boyasız değil bu saç diyecek kadar kalıyor lakin ilk boyadığınız gibi de olmuyor. kesinlikle doğal saçıma dönecek diye düşünmeyin¸ belki koyu renkler için geçerlidir bu sadece. tabi ben 28e kadar bekleyemedim¸ aynı serinin bi tık koyusunu¸ bitter çikolata rengini aldım. bayılarak tavsiye ediyorum¸ saçlarım gerçekten parlak¸ bir boyaya göre muhteşem bir boya. tekrar tekrar boyarım¸ başka markaları da denemeyi düşünmüyorum¸ o derece memnun kaldım.

  60. saçımı ilk defa boyadım ve gerek kokusu gerek parlaklığıyla beni kendine hayran bırakmıştı. 28 yıkamada akacağını düşünüyordum ama 5 yıkamada saçımdan tamamen silindi açık sarı saçlarıma buzlu sütlü kahve rengini uygulamıştım akmasaydı 10/9 vereceğim bir boya olurdu ama bu haliyle puanım 10/2 falan

  61. Saçımı on kez falan bu boyayla boyadım ve son derece memnun kaldım. İçinden çıkan saç kremi de çok güzel bir kokuya sahip keşke bunu normal ürün olarak çıkartsalar dedim. İlk kez boyadıysanız müthiş değişimler beklemeyin yalnız. Saça güzel bir ışıltı parlaklık ve renkte hafif oynamalar yapıyor. Doğal gözüksün boya durmasın diyorsanız gayet güzel lakin eğer saçınızı açma niyetindeyseniz açık renklerine bakın derim. Beyaz kapatma konusunda başarılı olmayan ve uygulamadan sonra durulamada saçlarınızıbiraz döken bir boya. 

  62. Eveeet an itibariyle 14. Yıkamamı yaptım da geldim. En baştan alalım. Daha önce hiç saçımı boyamamıştım. Boyamayanlar iyi bilir sürekli saçımızı boyasak nasıl olur ay bu renk bana olur mu acaba boyasam mı diye kendimizi yer dururuz. Galeyana geldim ve bir cesaret saçımı ilk kez böğürtlen kızılına boyadım. Saçım koyu kahve bu arada pek bir numarası olmayan normal klasik bir renk. En büyük korkum saçımdan 28 yıkamada çıkmayacak ve dip boya gibi dertlerle uğraşmaktı. Yine de denemek istedim. Boyadım renk çok güzel tuttu öncelikle. Beğendim. Gelelim akıyor mu sorusuna. İlk 8-9 yıkama boyunca sampuanım kırmızı köpük köpük oluyordu boyanın rengi her yıkamada akıyor yavaş yavaş. Son yıkamalarda köpük beyaz oluyor ama. Şu an tam olarak saçımdan akmadı dürüst olmak gerekirse. 28 yıkama vaadi ne kadar doğru bilemiyorum. Ve kendi düşüncem eğer bu boyayı kendi saç renginize ne kadar yakın seçerseniz o kadar çabuk aktığı. Eğer kendi tonunuzdan çok uç bir renk seçerseniz o renk yapışıp kalıyor adeta. Okudum yorumlardan ve kendi gözlemlerimden bunu çıkardım. Son yıkamada yeni bir güncelleme yapacağım zaten.bu arada pişman mıyım? Hayır.Güncelleme yapmaya geldim. 28 yıkamada çıkmıyor arkadaşlar kesin bilgi yayalım

  63. Sacımı ılk defa dıplerden uclarına kadar boyamıs bulunmaktayım.Onceden sadece uclarına evde yıne l’oreal’ın ombre setı ıle renk vermıstım.Hosuma gıtmemeye basladı ve tek bır renk olması ıcın sacımı kendı rengımden bır – ıkı ton daha koyu olan 680 Bronz Kahveye boyadım. Diğer yorumlar gıbı ılk yıkamada avuc avuc bır dokulme yasamadım.Saclarım yumusacık oldu.Tam da ıstedıgım gıbı de bır renk oldu.Boya aktıgı zaman bıraz daha koyultmayı dusunuyorum. Sonuc olarak¸ gayeeet memnun kaldım.

  64. 713 numarasına boyadım ama boyamış gibi değilim rengi değiştirmedi. Ve bence serideki tüm kahve tonlarındaki boyalar işlevsiz rek vermiyor.Platin sarısına boyuyacaksanız bilemem. -_-

  65. Benim için çok dramatik ve hüzünlü bir girdi olacak bu. Uzun zaman önce saçlarımı boyamaya heves etmiştim. Ama ne renge boyasam bilmiyodum. Sonra bu boyaları keşfettim. O zamanlar daha yeni çıkıyodu. Bütün YouTuberlar deniyodu falan. Yorumlarına baktım¸ araştırdım. “Herkes çok renk vermiyor yhaaa. Hiçbir fark olmuyo :((” falan yazmış. Oley be¸ bir rengini alıyım saçlarım bir iki ton açılsa bana yeter dedim. açılmasa da saçlarıMı boyamış olucam ya hevesimi de almış olacaktım. Sonra gittim bal karamel veya bal köpüğü gibi bir karamel tonu aldım. Çok eminim saçım karamel olmayacak sadece bir iki ton açılacak. Normalde de saçlarım açık kahve. Bir boyadım saçlarım tupturuncu çıktı. O kadar yakışmadı ki. İki hafta boyunca ağladım. Akıtmaya çalıştım. Sözde hızlı akan bir boya. Alakası yok. Bir ay sonra bastım üzerine koyu kahveyi. Bu sefer de siyah oldu saçlarım ama turuncudan daha çok yakıştı tabii ki. Diyeceğim o ki¸ siz de benim gibi çok boyamıyor zaten yaa diyip alakasız bir renge boyamayın. Hiç belli olmuyor.  Edit: şimdi böyle anlatınca saçlarımı tekrar boyatasım geldi

  66. Dün deneyimleme şansı bulduğum boya.Gratiste indirimde görünce ve kutuda ki rengi beğenince aldım ancak daha sonra boya ile ilgili yorumları okudum ve değiştirsem mi diye kararsız kaldım. Genel kanı renk vermediği¸ beyazları kapamadığı ve çabuk aktığı yönündeydi.Saç rengim çikoata kahve gibi hafif turuncu yansımaların olduğu (dip rengim sarı) bir kahve rengiydi ve turunculuktan kızıllıktan sıkılmıştım bu sebeple sütlü kahve 613 rengini aldım. Kutuda 20 dakika bir bekleme süresinden bahsediyor ancak beyazlarımı kapatması için (az beyazım var bir kaç tel) 40-45 dakika kadar bekledim. Bekleme süresinde muhakkak saç diplerinizin yanmasını ölçümleyin birde ben önce diplerimi boyadım sonra uçları boyadım. Sonuç beklediğimden çok çok daha iyi oldu öncelikle kahve tam istediğim gibi sıfır kızıl bir kahve oldu. Hatta iş yerimde ki arkadaşlarım renge bayıldı. Boya vaad ettiği gibi parlaklık veriyor ve saçı canlı gösteriyor beyazlarım ve diplerim ise eşit dağıldı eğer akma sürecide çok hızlı gerçekleşmez ise bundan sonra tercih edeceğim boya olacak.

  67. saçımı 400 kestane rengiyle boyadım ve saçlarım şu an siyah. ama çirkin¸ mat bir siyah değil¸ parlak siyah. mavi siyah da değil¸ tam siyah duruyor. yani tabii ki amacım bu değildi ama sonuç beni üzmedi. ilk başta garip gelse de git gide daha çok sevmeye başladım. daha önce kendi rengi koyu küllü kestane olan saçlarımı kızıla boyamıştım ve artık sürekli dip boyamayla uğraşamadığım için bir süredir akmaya bırakıp diplerimi uzattım. diplerimle saçımın geri kalanı arasındaki renk farkını kapatmak amacıyla bu boyayla boyadım. kızıl olan yerlerde hala kızıl yansımalar var ama diplerimle aynı tonda duruyor artık. ben boyanın uygulamasını yaparken saçımı ıslatmadım¸ saçım kuruyken boyamadım ve boyadan sonra saç dökülmesi problemi de yaşamadım. boyayı saçımda 25 – 30 dakika kadar beklettim sanırsam. aktıkça nasıl renk verdiğine bakarak tekrar boyayıp boyamamaya karar vereceğim.edit: boya aktıkça tam benim doğal saç rengime dönüştü. sonuçtan oldukça memnunum.

  68. Karadut siyahı No: 200’ü yaklaşık bir yıldır kullanıyorum. 15 senedir kullandığım Wella Koleston Kızıl serisi ve Patlıcan morunu bile bana bıraktırdı. Süre olarak 20-30 dakika bile kalsa tam performans gösterip beyazları bile kapatıyor. Amonyak içermiyor. Öteki boyalar gibi gözleri yakan ağır bir kokusu yok. Yumuşacık ve elden kaymayan eldivenleri ile rahatça boyanıyor. Tabi ki benim kısa saçlı oluyor olmam da boyama sürecini daha da pratik hale getiriyor ama uzun saçlı dostlarım da çok memnun kaldı.

  69. Harika kokulu bir saç boyası . Saçımı kızıla çok boyamak istediğim ama cesaret edemediğim bir zaman bir arkadaşım sayesinde öğrendim bu boyayı . Benim saçımı her gün yıkamama rağmen bir ay sonunda tamamen akmamış ve hala canlı duruyor. Beyaz kapama konusunda yorum yapamayacağım ama böğürtlen kızılını başka hiçbir markanın boyasında bulamıyorum ve bu ürünün bu rengi de genelde bitmiş ya da hiç gelmemiş oluyor . 

  70. Koyu kestane saçım için altın çikolata rengini bi hevesle alıp denediğim ve sonucunda sadece saçlarımda parlaklık elde ettiğim bir geçici boyadır. Bazı cicişler saç dökülmesi yaptığını yazmış fakat bende öyle bir sorun olmadı. 

  71.  ev arkadaşımın her ay saçlarını bunla boyadığı biliyordum saçları gercekten oldukca parlak ve bakımlı duruyordu bende saçlarımın rengını bıraz degıstırıyım dıye kendıme bakarken bu boyayı almaya karar verdim bendeki etkilerine gelecek oluraaj renk açısından gercekten cok güzel tok bir yapıda duruyor saçlarda bakımlı görünümü kendimde de yakaladım ancak saçlarımı aşırı dökmeye başladı zamanla saç diplerimde yaralar oluşmaya başladı :((( renk verme pıgmentasyonunu sevmeme ragmen saçlarıma verdiği bu zarardan dolayı bir daha almayı düşünmüyorum

  72. Koyu sarı/açık kumral saç rengimi kızıl kullandım uzun süre. Orijinale geri dönmek istediğimde zaten yıpranmış olan saçlarımı daha da yıpratmamak korkusuyla bu serinin parlak kumral rengiyle boyadım. İlk etapta kızılı inanılmaz kapattı ve çok tatlı bir renk oluştu fakat aktıkça korkunç bir turuncu ortaya çıktı¸ belki bu zemin renginden kaynaklıdır bilemiyorum. Saçları inanılmaz parlak ve yumuşacık yapıyor bir süre. Ben kokusunu sevmiyorum genel kanının aksine ve uzun süre saçta kaldığını düşünüyorum. O dönemde saçlarım zaten döküldüğü için dökülme konusuna yorum yapamayacağım. Şimdi küllü sarı rengini deneyeceğim artık dökülme¸ zemin rengi ve yıpranma problemim yok daha objektif sonuçları buraya yazarım shjsjs

  73. Zamanında deli gibi alıp saçlarımı boyadigim boya. Ben 503¸ 400¸ 613¸ 713 renklerini kullandım bazılarını 1 den fazla. Verdiği renk oldukça güzel oldu. Kokusuda boyama işlemini çok keyifli kılıyor

  74. L’oreal markasinin 28 yikamaya kadar dayandigini iddia eden parlaklik veren sac boyasi. Lady stardust uktesi. Simdi gelelim urun yorumuma: bu urunu dun aksam aldim ve aninda uyguladim. Aldigim renk 713 iced latte. Sonuc olarak saclarimin renginin acilmasini beklerken kestanemsi bir sekilde koyulasti. Iyi bir yani yok mu derseniz kesinlikla hala yumusacik saclarim. Herhangi bir sekilde sertlesmr yapmadi. Parlaklik konusunda da sahiden iyi. Saclarima canli bir parlaklik verdi¸ yagli gibi degil de yeni yikanmis ve bakim yapilmis gibi. Renk konusunda gordugumle yasadigim bir olmadigindan cekimserim. Ancak diger vaadlerini yerine getiriyor. 28 yikama meselesine gelince de sanirim bunu deneyecek kadar beklemeden tekrar bu kez acik bir renge boyarim.

Siz ne düşünüyorsunuz?