“Benefit roller lash maskara” için 23 yorum

  1. trendyolaff
  2. Aylardır kullanıyorum¸ bitmek üzereyken artık yorumlarımı yapabilirim.+ Dümdüz kirpiklerimi kıvırıcı kullanmadan çok güzel kıvırıyor.+ Gayet iyi uzatıyor.+ Topaklanma asla yapmadı. Bi’ rimelde en tahammül edemediğim şey topaklanması ve yapay durmasıdır. Roller lash kirpikleri yapıştırmadığı gibi topaklanmıyor da.+ Bir kez dahi akma yapmadı+ Bioderma sebium h2o makyaj çıkarıcı ile çok kolay çıkıyor.Kirpiklerde tek tek ayrılmış¸ uzamış¸ kıvrılmış doğal denilebilecek görüntüyü sevdiğim ve her gün kirpik kıvırmaya üşendiğim için hayatımın rimeli oldu kendisi. Beş aydır kullanıyorum¸ performansı azalsa da hala iyi. Verdiğim parayı dibine kadar hak etti.Dipnot: Çok hacimli kapkara kirpikleri sevenler beğenmeyecektir.

  3. Kirpiklerim dümdüz ama çok kısa değiller bugün sephorada denedim ve bayıldım hemen aldım. Evde kardeşim¸ babam takma kirpikmi taktın nasıl değişmişsin dediler ayrıca en önemlisi hiç topaklanma yapmadı ve kıvırma konusunda da gerçekten çok başarılı bence.

  4. Kendisiyle ciddi bir imtihan yaşadığım maskaradır. Çok uzun¸ gür fakat brezilya fönü yapılmışçasına yer çekimine yenik düşmüş kirpiklere sahibim. Kirpik konusundaki beklentilerim de kaf dağında. Ağır makyaj yapan bir insan değilimdir¸ ama makyajım neredeyse 1 saati alır çünkü 45 dakika kirpiklerimle uğraşırım. Kıvır¸ maskara sür¸ tekrar kıvır böyle bir sirkülasyon halinde¸ o tamamen ayrı ayrı gözleri çerçeveleyen hacimli ama topaklanmamış kirpik görüntüsüne ulaşana kadar da bırakmam mümkün değil. Makyajın sonrası olmasa da olur yani. Maskara öyle görünsün de. Ama işte¸ bunu sağlayacak maskara(lar) bulmak¸ benim kirpik yapımda birisi için¸ imkansız. O yüzden ben Roller Lash’i gözlerimden kalpler çıkarak almaya gittim. Benefit’e bayılıyorum çünkü. Herkes konuşuyor bunu falan. Odaklandım yani¸ seveceğim. İlla da seveceğim bayılacağım¸ tek kat tek maskara sürüp çıkacağım ve istediğim gibi olacak. Bu kadar inanmış olabilirdim. Benefit ya¸ hani. Drugstore’ların 2-3 katını ödeyince ben zaten her seferinde sanıyorum ki sihirli bir şeyler olacak falan. Sonuç? Nefret ettim. Ama neeeefret ettim öyle böyle değil. Yani bu maskaraya karşı olan hislerimi ifade edemiyorum bile. Ve internette o kadar iyi yorum var ki¸ her okuduğumda kanlı gözyaşı döküyorum “Peki bende neden böyle olmuyor??” diye. Sevmeye o kadar odaklanmışken bile kandıramadım kendimi. İstediğiniz kadar kıvırın¸ o kirpikleri alıp düüümdüz şekilde aşağı çekiyor. Daha ilk dokunuşunda hepsini birbirine yapıştırıyor ve size sonuç olarak yeri izleyen tek bir kirpik gibi görünen gözünüzün üzerinde böyle yamuk bir şey kalıyor. O kadar kurumuyor ki 20 dakika sonra kıvırıcı vurayım tekrar ya da bir kirpik tarağı değdireyim dediğinizde¸ rezil bir şekilde bulaşıyor¸ sanki mümkünmüş gibi daha da aşağı iniyor. Ve kesinlikle ayrılmıyor. Kullandığım en korkunç maskara oldu çıktı yani¸ kederlerdeyim. Kullandığım demeyelim ona¸ denediğim diyelim çünkü sokağa çıkamadım hiç kendisiyle¸ göz makyajımı mahvederek silip başka ürünler uyguladım denediğim her seferde. Yani demem o ki¸ bu maskara benim azılı düşmanım¸ sizin de kirpik yapınız olur ha anlattığımı falan andırır da benim gibi bunun o paketine¸ Benefit yazı tipinin gözünüze parlamasına falan kanarsınız. Yapmayın. Aman diyeyim.

  5. sahip olduğum ilk benefit ürünü olmasının yanı sıra bir de standda fiyatının 89 lira yazmasına rağmen kasada 120 lira ödediğim ürün. benim kirpiklerim zaten uzun ve kıvrık ama daha çok kıvırır belki düşüncesiyle aldım. ilk kullanmaya başladığımda yapısı çok ıslaktı ve nefret etmiştim. daha sonra kuruyunca güzelleşti kirpiklerimi güzelce ayırdı ve uzattı ama kıvrıklığına bir artısı olmadı. ben sonra bu rimeli anneme verdim. annemin kirpikleri kısacıktır. kullanır kullanmaz anladım bu rimeli sürdüğünü. gerçekten beklemediğim kadar kıvırmıştı annemin kirpiklerini hiç böyle görmemiştim daha önce. yani özetle zaten uzun ve kıvrık kirpikliyseniz almanıza gerek yok herhangi bir rimelle aynı etkiyi veriyor ama kirpikleriniz kısaysa ve kıvrık değilse önerebileceğim güzel bir maskara. tek kötü yanı fiyatı oldu benim için.

  6. benefit they’re real maskara yı alıp umduğunu bulamamış biri olarak¸ ben bu maskarayı kıvırma özelliğine asla inanmayarak ama yine de sırf maskaralara olan ilgimden¸ öylesine denemek için¸ deneme boyunu almıştım. ama gerçekten güzelce kıvırıyor. benim kirpiklerim kıvırıcıyla bile böyle kıvrık olmuyor.çok yoğun¸ simsiyah kirpikler istiyorsanız size göre değil. uzun¸ kıvrık ve doğal görünüm veren günlük makyaj maskarası. ben çok sevdim¸ bitirince tam boyunu alacağım.

  7. asla memnun kalmadığım maskara. aşırı ıslak bir yapısı var. bir aydır kullanmama rağmen hala garip yapış yapış bir his veriyor.ayrıca benim gibi lens kullanan cicişlerin de başına da geliyor mu merak ediyorum. sürdüğüm maskara 1 saat sonra lensime yapışıyor ve kesinlikle önümü göremez hale geliyorum. hadi diyorum yeni sürmüştüm maskara ıslaktı ondandır. lensi temizleyip tekrar takıyorum 1 saat sonra yine aynı sonuç.verdiğim paraya kesinlikle değmeyen ve beni aldığıma çok pişman eden bi ürün. şimdi öyle bi kenarda dolap bekliyor.

  8. sephora’dan deneme boyunu almıştım. uzun¸ yeterince siyah¸ pek de seyrek sayılmayan fakat düz kirpiklere sahibim. bu yüzden hala istediğim görüntüyü elde edebileceğim bir maskaraya ulaşmış değilim. bana göre kısa ve düz kirpikli kadınlar bu konuda daha şanslı. maskaraya gelecek olursak benefit’in iddia ettiği gibi kıvırıcı kullanmadan uygulamanızı önermem. kirpikleriniz benimki kadar düzse bu şekilde uygulamayın. kirpiklerinizi kıvırdıktan sonra uyguladığınızda tek tek ayrılmış¸ nispeten daha kıvrık bir görüntü elde ediyorsunuz. kururken biraz yukarıda tutabilirseniz dışarıdan da fark edilir derecede etkili. topaklanmıyor¸ benefit’in diğer bir maskarası they’re real’in namına karşın kolay çıkıyor. kıvrıklığını nispeten koruyor. fakat kıvırma vaadi olan diğer maskaralar gibi hacimli bir görüntü elde etmeniz mümkün değil maalesef. günlük kullanımda benim gibi dramatik görüntü aramıyorsanız ve düz kirpiklerinizi sorun ediyorsanız en azından deneme boyuna şans verebilirsiniz.

  9. hali hazırda uzun ve kıvrık kirpiklere sahip olduğum için tam randıman alabildiğim¸ pek güzel ambalajlı maskara. topaklanma yapmaması ve kirpiklerimi tek tek ayırması benim için en büyük artısı. ama son zamanlarda gözlerimi kızarttığını fark ettim. biraz korkmaya başladım bu yüzden.

  10. hem buna hem theyre real a verdiğim paraların havaya saçmak olduğuna chanel le volume alınca kanaat getirmiştim. ağlayınca bile dağılan bir maskara ki ben theyre real ı 2 gün çıkaramamıştım ve yolculuk yapmama rağmen bozulmamıştı. roller lash bir de kirpiklere garip gurup bir şekil veriyor. tarama özelliği çok çok kötü. diyeceğim o ki hiçbir artısını görmediğim hele ki şu anki parasını hiç hiç haketmeyen maskara.

  11. Bunun bir sürme tekniği var ve o şekilde sürülmezse hiçbir işe yaramıyor. Sürmeyi becerince denediğim en kıvırıcı rimel halini alıyor. Ancak deneme yanılma yöntemlerime devam ediyorum. Bir taktik geliştiremedim hala.kirpiklerim kirpik perması¸ kirpik kıvırıcı vb. işlemlere inatla direnebilecek kadar düz. Bu rimel kirpiklerimi sadece yukarı doğru kaldırıyor¸ kıvırmıyor. fakat o kadar düz kirpiklerim var ki¸ bu bile bana yetiyor. bir daha alır mıyım? sanmıyorum.

  12. canım muhteşem maskaram. benim kirpiklerimi daha kıvrık ya da daha uzun yapan başka maskara denemedim şimdiye kadar. aslında kirpiklerim dümdüz de değil¸ hafif bir kıvrımı var kendiliğinden ama bu maskaranın kattığı kıvrıklık ve uzunluk bambaşka kesinlikle.

  13. bir sephora alışverişim sırasında kasa önünden küçük boyunu aldığım maskara. ben beğendim. hacim vermese de kirpikleri kıvırıp (ki gün boyu kıvrık kalıyorlar bu önemli)¸ biraz da uzatmaya yarıyor (uzatma etkisi aman aman değil). ayrıca kirpikler birbirine yapışmıyor¸ maskara sürülürken bulaşmıyor ve gün içinde de akma yapmıyor. benim için too faced better than sex’ten daha iyi (çünkü bts çok güzel kıvırıp uzatsa da hem kalıcılığı yok hem de gün içinde çok fazla dökülüyor) ama mufe excessive lash kadar iyi değil (biraz daha fazla hacim veriyor¸ ayrıca alt kirpiklere uygulaması da çok rahat).edit: yazmayı unuttum ama gün içinde tazelemeye ve kat kat sürmeye uygun bir maskara.

  14. duty freeden küçük boyunu aldığım maskara. ben hep tek kat sürdüğümden ve her gün kullanmadığımdan 4glık küçük boyunu 3 aydır kullanıyorum¸ bitmedi ama biraz kurumaya başladı sanırım. sürerken farketmiyorum ancak gün sonuna doğru ağırlık yapıyor. içine 1 damla yağ damlatıp bitireceğim sanırım. ilk açtığımdan beri yapısı güzel¸ fazla ıslaklık gibi bir sorun yaşamadım. water resistant bir maskara. ben kirpik kıvırıcı kullanmıyorum¸ kirpiklerim düz uzun ve biraz seyrek. pek dolgunluk vermiyor¸ yeterli ölçüde uzatıyor¸ güzel kıvırıyor ve kıvrıklığı tutuyor. gün içerisinde çok aşırı terlemediyseniz dökülme bulaşma yapmıyor¸ spor filan yaparsanız anca azıcık göz altına kayabilir. ben göz bitimime incecik eyeliner sürerek üstüne maskara geçiyorum¸ dolgun bir görüntü elde ediyorum. hiç kıvrık fırça kullanmadıysanız elin alışması zaman alıyor¸ bana öyle oldu. o fırçadan verim almak biraz alışma işi yani. kısacası memnunum¸ elimde 2 başka maskara daha var¸ onlar bitince daha iyisini bulmazsam küçük boyundan devam edeceğim. bir de içinde e vitamini mi ne bir şey varmış. bioderma sensibiolu pamuğu gözümde 1 dakika bekletip nazikçe temizliyorum¸ tamamen çıkıyor. başlarda kirpik döküyor sanıyordum ama meğerse ben hatır hutur temizliyormuşum.

  15. İlk drugstore olmayan maskaram. Bundan sonrada better than sex’i çok merak ediyorum. Kıvırması özellikle de mascaralarda en nefret ettiğim topaklanma yapıp yapıştırmaması ile memnun kaldım diyebilirim. Ama uygun fiyatlı olarak lash sensational da benzer gibi geldi.

  16. muhteşem bir maskara. kirpik kıvırıcı bile kullanmadan hem kıvırıyor hem de uzatıyor biterse tekrar alacağım ürünlerden biri.

  17. Seyahat boyunu kullanıyorum ve iyi ki almışım diyorum. Kirpiklerimdeki etkisini çok sevdim.gerçekten kirpikleri baya kıvırıyor ve uzatma etkisi de gayet iyi.  Bitince tekrar alırım ama fiyatları beni üzüyor

  18. Bugün denediğim ve fayda maliyet analizinde sınıfta bıraktığım bir ürün. Nedeni şu ki benim kirpiklerim sarı¸ güçsüz. Bu ürün  kıvırma ve uzatma açısından fena olmasa da hacimsel anlamda beni tatmin etmedi. Yani bu fiyatlara çıkarsam eğer bir 15 tl daha fark verir chanel le volum de chanel alır tüm isteklerime tek atışta kavuşurum.

  19. Birkaç ay önce kaş kalemi arayışımda son durak olarak benefit’e bakmıştım ve 3’lü bir set almıştım¸ içinde bu maskaranın seyahat boyu da vardı. Seti elimdeki ürünler tükenince açtım ve maskarayı da tecrübe ettim. Öncelikle taraması¸ uzatması süper ötesi yani kirpiklerinizi arşa değdirir. Lakin bende akma yaptı bu maskara. Kış ayında neyin akma bulaşması anlayamadım¸ ki kapatıcı sürüp pudra ile sabitlerim de yağlanmayı kontrol adına. Hacim namına h harfi dahi yok ama şu akması bulaşması olmasaydı ara sıra alınırdı belki¸ şimdi hiç oluru yok. Kaç tane high end maskara denedim¸ hiçbiri bir loreal bir maybelline maskaraları olamadı. Bu da onlardan biri oldu. Oysa ilk sürdüğümde bayılmıştım. Nasip diyelim. Bende olmadı ne yazık ki.

  20. Kirpiklerim oldukça yoğun siyah ve uzun fakat dümdüz 🙁 kıvırmadan zaten maskara uygulamıyorum ama bazı maskaralarda bir kaç saate yine dümdüz oluyorlardı. Bu maskara gün sonuna kadar kıvrık tutmayı başardı¸ beğendim. Ancak yine de muadilinin bulunamayacağını düşünmüyorum o fiyatı haketmiyor bence:(

  21. Bugün ilk kez kullandım. Fırçası kullanışlı¸ taraması¸ kıvırması gayet güzel fakat malesef çok kısa sürede akıyor. Denemek için evdeyken sürdüm¸ dışarı bile çıkmadım. Terlemedim etmedim yani buna rağmen iki saatte aktı pandaya döndüm. Evet genel olarak zaten böyle bir sorunum var benim¸ göz yapımdan mıdır kirpik yapımdan mıdır bilmiyorum çoğu maskara akar gün sonunda. Ama iki saat de değildi yani bu süre. Bu fiyata bir maskara için bence berbat performans. Son umudum herkesin yetişin komşular çıkmıyor bu gözümden diyerek bahsettiği they’re Real artık. 

  22. benim için tam bir no make up make up makyajına uygun bir maskara. kirpikleri tek seferde çok iyi kıvırıyor ve kesinlikle çok doğal duruyor. kirpikleri arşa değdirmiyor¸ fazla dolgunlaştırmıyor ama o kıvraklık ve doğallık enfes!

  23. şuan hali hazırda 3-4 maskaram olmasına rağmen indirim bağımlılığımdan dolayı edindiğim üründür kendisi. sephoradaki benefit inidiriminden work it girl çantasından çıktı. iyi ki de çıkmış¸ ben şahsen o kadar para verip denemek için almazdım. bugün denedim¸ tek kat ile kıvrık ve uzun kirpiklere şak diye ulaştım. çok çok doğal görünmesi de cabası. akmadı dökülmedi bulaşmadı. uygularken de zorluk çekmedim¸ bazı fırçalar canına okuyor insanın gerçekten..sonuç olarak yoluma devam edeceğim bana göre gayet güzel bir rimele kavuştum. darısı hepinizin başına

Siz ne düşünüyorsunuz?